Mistermister Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 Jeg har hatt en rekke bmwâer, sist en 2016 X5 40e. En herlig bil men den har for svak motor. Byttet sĂ„ til 2017 Audi Q7. Fik bil men utrolig kjedelig Ă„ se pĂ„. SĂ„ da dro jeg innom gutta pĂ„ Prestmarken Bil og bestilte en 2018 modell Porsche Panamera Sport Turismo. KnallfornĂžyd! vegaasen, ALBUAK, Haug_ og 11 andre reagerte pĂ„ dette 14 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 Gratulerer! Dette burde vÊrt den nye folkevogna - punktum. Hvordan er den pÄ vinterfÞre? Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 Gratulerer med kanonflott bil ! Det er noe helt eget med Porsche har eid 4 stk av forskjellige slag selv sist en Panamera. Blir ikke siste Porsche heller her etter att Porsche Center har kommet til à lesund.  Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 Gratulerer! De er sĂ„ fine de bilene der đ Peneste stasjonsvognen ute pĂ„ markedet etter min mening Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2018 1 time siden, papertiger skrev: Gratulerer! Dette burde vĂŠrt den nye folkevogna - punktum. Hvordan er den pĂ„ vinterfĂžre? Helt kongeđ Veier jo 2,2 tonn sĂ„ den ligger stĂždig og godt pĂ„ veien. Herremin den lydenđđ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2018 1 time siden, Tony Soprano skrev: Gratulerer med kanonflott bil ! Det er noe helt eget med Porsche har eid 4 stk av forskjellige slag selv sist en Panamera. Blir ikke siste Porsche heller her etter att Porsche Center har kommet til Ă lesund.  Takkđ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 2 minutter siden, Mistermister skrev: Helt kongeđ Veier jo 2,2 tonn sĂ„ den ligger stĂždig og godt pĂ„ veien. Herremin den lydenđđ Hvilken motor er det i den? Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2018 25 minutter siden, Fahad skrev: Gratulerer! De er sĂ„ fine de bilene der đ Peneste stasjonsvognen ute pĂ„ markedet etter min mening Enigđ Falt for den med en gang jeg sĂ„ denđ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2018 2 minutter siden, papertiger skrev: Hvilken motor er det i den? Hybridutgaven dette. 462hk. Et helt sinnsyk drag i den. Den har sportseksos noe som er et must pĂ„ disse bilene og lyden er herligđ papertiger reagerte pĂ„ dette 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018  Gratulerer med fantastisk bil! Mange her inkludert meg som er grÞnne av misunnelse! Er det i takbÞylene eneste alternativ? Synes bÄde innfesting mot bilen samt hÞyde over taket var litt spesiell. Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 Fantastisk drÞmmebil! SÄ faktisk tidligere i dag Prestmarken la ut bilde av den pÄ FB:) Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 Fantastisk lekker bil, gratulerer! Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2018 On 15.3.2018 at 8:25 AM, johanngj said:  Gratulerer med fantastisk bil! Mange her inkludert meg som er grĂžnne av misunnelse! Er det i takbĂžylene eneste alternativ? Synes bĂ„de innfesting mot bilen samt hĂžyde over taket var litt spesiell. Ja det er kun det originale Porsche stativet som leveres til den bilen. Jeg ville egentlig ha Thule sitt lavtbyggende men de leverer ikke til den bilen.  On 15.3.2018 at 8:53 AM, fupsaker said: Fantastisk lekker bil, gratulerer! Takkđ  On 15.3.2018 at 8:28 AM, KireS said: Fantastisk drĂžmmebil! SĂ„ faktisk tidligere i dag Prestmarken la ut bilde av den pĂ„ FB:) Takkđ Stemmet det ja, bor du i omrĂ„det?đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 35 minutter siden, Mistermister skrev: Takkđ Stemmet det ja, bor du i omrĂ„det?đ Jepp, bor oppi SteinsĂ„sen:) Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2018 41 minutter siden, KireS skrev: Jepp, bor oppi SteinsĂ„sen:) Ahaaaađđ»đđ»đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ