Turbo-HF Skrevet Mai 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2018 Gjorde noe moro igår! Vask og service står på programmet, klargjøring og "prep" til BMW Dagene på Rudskogen nå i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 25, 2018 Share Skrevet Mai 25, 2018 On 13.5.2018 at 17.35, Turbo-HF skrev: 528'en min selges nå og blir bortvalgt til fordel for nyere bil, og denne gangen ble det E60-generasjonen, istedenfor F10.. (Må jo prøves.) Det var en bil som ropte på meg, selv uten takluke og / Eller M-Sport. Sistnevnte var ikke så viktig for meg, når fargekombinasjon inn- og utvendig, pluss at "alle" har jo det, Grattis med fin bil Kunne ikke vært mer enig der. Hadde Tiefseblau E61 selv uten M-sport nettopp pga. dette. Med senk og 20" vart den en liten sleeper i kontrast til alle med M-sport. For meg var også utstyr ellers og riktig alder/km avgjørende. Synes oppriktig at fronten er penere og renere uten M-sport på E60. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2018 On 5/25/2018 at 12:29 PM, larserso said: Grattis med fin bil Kunne ikke vært mer enig der. Hadde Tiefseblau E61 selv uten M-sport nettopp pga. dette. Med senk og 20" vart den en liten sleeper i kontrast til alle med M-sport. For meg var også utstyr ellers og riktig alder/km avgjørende. Synes oppriktig at fronten er penere og renere uten M-sport på E60. Tusen hjertelig takk for det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2018 Har nå også skiftet speilglass på førersiden, pluss montert inn fin koppholder, som ikke mangler fremre deksel! Spoileren til bakluken leveres til lakkering, også, så får vi se når den kommer på! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2018 Gjort enda litt mer i helgen. 😎😄 Diagnose, kodet lys og fjernet panserisolasjon 🤗🌞😉 Må bytte termostathus og oljeskift pluss motorrens 😘👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2018 Alt er ferdig polert på bilen denne helgen. Oppdaget en liten bulk på bakluken og en ørliten en ved dørhåndtaket på venstre bakdør.. Needs to be sorted... (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 9, 2018 Share Skrevet Juni 9, 2018 Hvorfor tok du bort matta? Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2018 4 hours ago, Otis said: Hvorfor tok du bort matta? Begynte å bli litt varm og bruke frostvæske et par ganger, så jeg måtte etterfylle litt. Hører mer motorlyd også. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 10, 2018 Share Skrevet Juni 10, 2018 flott bil du har fått deg HF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 10, 2018 Share Skrevet Juni 10, 2018 4 timer siden, Turbo-HF skrev: Begynte å bli litt varm og bruke frostvæske et par ganger, så jeg måtte etterfylle litt. Hører mer motorlyd også. Da burde du vel undersøke det da? Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2018 2 hours ago, Freakshow said: flott bil du har fått deg HF! Tusen hjertelig takk for det 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2018 34 minutes ago, Otis said: Da burde du vel undersøke det da? Skal se på det, men ikke noe problemer nå. Liker å høre mer motorlyd 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2018 Skal sjekke nå denne uken. Ikke brukt noe mer motorolje eller frostvæske siden sist jeg etterfylte. Tar også oljeservice snart. Pollenfiltere skal skiftes, luftfilteret er allerede byttet, og bilen har passert 211225 km. 🌞😃😎👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2018 Service og sjekk tatt idag, 211236 km! Mer kommer Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå