ehaugsnes Skrevet Mai 27 Skrevet Mai 27 15 timer siden, Ingvaldsen skrev: michelin har alternativer uten runflat, om ikke så er det jo å finne 245 å 285 noen her vet at stemmer i henhold til teorien. eller om det er på lager i norge så det kan måle før kjøp. mulig @ehaugsnes kan kontrollmåle før salg. har hinsides bra erfaring med conty sport 7 i nyere tid, ser ut til å trappe seg mindre en michelin. vist det har blitt kjørt med avvik over lengere tid så hadde jeg nok engasjert meg litt i oljebytte på fordelingskassa på sikt. xdelete kan legges inn med flere forskjellige adaptere, listen er lang. jeg brukte mhd sin adapter på f-serie. Har faktisk 285 og 245 conti sport 7 liggende selv nå da, men 285/30 å 245/35/21. skal i teori gi 0% avvik. Selv om det er feil dim så gir det jo kanskje en indikasjon på continental
Ingvaldsen Skrevet Mai 27 Skrevet Mai 27 12 minutter siden, ehaugsnes skrev: Har faktisk 285 og 245 conti sport 7 liggende selv nå da, men 285/30 å 245/35/21. skal i teori gi 0% avvik. Selv om det er feil dim så gir det jo kanskje en indikasjon på continental målt de fysisk ?
ehaugsnes Skrevet Mai 27 Skrevet Mai 27 1 time siden, Ingvaldsen skrev: målt de fysisk ? Nei, men mente at jeg kan gjøre det gir 0% avvik på kalkulator, ikke brydd meg om og måle siden det skal på e66
papertiger Skrevet Mai 29 Skrevet Mai 29 (endret) On 5/26/2025 at 3:46 PM, Skulebollen said: Enda ikke prøvd og kjøre på dem😅 men "frustrerende" og vite at dim er feil. Forrige eiger har kjørt og storkost seg med akkurat disse dekkene uten å ofre fordelingskassen en tanke 🙈 Må ha en OBD sak da ser jeg🤔 xdelete har ikke denne inne på lager. Haster og få på sommerhjul😅 Edit: klarer heller ikke finne goodyear stjernemerkede uten runflat bak.. runflat er uaktuelt og kjøre på🤔 Fant heller ikke GY sine i non-RFT. Naboen sin G30 540i med samme felger som deg har GY Asy3 med RFT og *, MOE osv. Men dette er F11 M550d dimensjon, så du får fortsatt Michelin PSS * i din dimensjon. Og ser ut som Bridgestone Potenza Sport (ikke det grusomme S007 dekket) dukket opp i stjernemerket utgave foran/bak på dekkonline også, så kan jo sjekke ut det. Vet også at Pirelli kom med en del * dimensjoner av PZ4 i fjor, men fant ikke både 245+275 i 20" av disse - mulig du er heldig og dekksjappe kan finne? Endret Mai 29 av papertiger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå