systom Skrevet Juli 30, 2018 Share Skrevet Juli 30, 2018 (endret) Etter noen år med VAG var det på tide med BMW igjen. Kjøpte @turbojugen sin E46 330cd her for en måneds tid siden. Gammel tråd finnes her Har noen planer for bilen, dette er hva som er gjennomført: (Blir oppdatert etterhvert som ting blir utført) ✔️ Tatt av hjelpefjær for å få den lavere foran, samt justert camber for å få plass til hjula✔️ Satt på Modena hjula, friska opp hex'a som var rimelig slitne på bakfelga og limt på Ferrari senterkopper✔️ Montert hockeypucker på bakdempere istedet for bumpstops✔️ Fikset CD-spilleren✔️ Kjørt tur/retur Meldal - Mo i Rana og tur/retur Meldal - Oslo (Bilen fungerer utmerket)✔️ Lakkert leppa på frontfangeren svart igjen✔️ Farget ferdig interiøret (Fra rødt til brunt)✔️ Ny pakning rundt frontrute / Ny frontrute✔️ Lakkert alle sår i skjermbuer✔️ CSL bagasjelokk✔️ Sideskirt extensions Planer fremover ❌ Sotede ruter❌ Ny eksos❌ Fullføre bagasjerommet❌ Alcantara ratt❌ Lakkere felger❌ Nytt stabstag venstre foran❌ Montere nytt speildeksel på passasjerdør Endret Juli 18, 2019 av systom ChrisP, ogee1, mcelg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 30, 2018 Share Skrevet Juli 30, 2018 Gøy at denne forblir på forumet. Meget fin bil! Følger med systom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Juli 30, 2018 Share Skrevet Juli 30, 2018 Følger med systom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 Rød E46 😍 Velkommen tilbake! systom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet September 24, 2018 Forfatter Share Skrevet September 24, 2018 (endret) Lite skriving her i det siste. Klar for siste innspurt før OMS nå: - Bytte frontrute - Farge stoler foran brun - Polere (Blir sponset av Proglazer på OMS, dette blir rått!) - Sveise ene tønna bak IGJEN (Rekker ikke få ny før OMS) - Senke litt mer foran, må ha litt mer camber for å få det bra Var på Moldestuket's Midt-Norsk Motorfestival i helga, her er noen bilder derifra! Endret September 24, 2018 av systom Mathiseen og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet September 24, 2018 Forfatter Share Skrevet September 24, 2018 Var også på Nordmøre Gatebilklubb's Gatebilfestival i August, og fikk pris for Beste Felger! Mathiseen, Designer og Grantas K. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grantas K. Skrevet September 25, 2018 Share Skrevet September 25, 2018 En av de fineste e46ene i Norge uten tvil! Tenker å dra til OMS, så gleder meg til å se den live 😁 systom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 25, 2018 Share Skrevet September 25, 2018 Hvordan skal du farge setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet September 26, 2018 Forfatter Share Skrevet September 26, 2018 På 25.9.2018 den 6.42, Slavearbeider'n skrev: Hvordan skal du farge setene? Søk opp Rub 'n Restore på youtube, så ser du Legger ut bilde når jeg er ferdig, så får du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet September 26, 2018 Forfatter Share Skrevet September 26, 2018 Bestilt time for å få bytta frontrute og pakninga rundt i dag, skjer vell før helga Ellers skal jeg ta ut setene foran og farge til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 26, 2018 Share Skrevet September 26, 2018 16 minutter siden, systom skrev: Søk opp Rub 'n Restore på youtube, så ser du Legger ut bilde når jeg er ferdig, så får du se Har farget ett helt interiør selv, bare lurte på hvilke metoder du skulle bruke? Farget mitt fra sort til brunt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet September 26, 2018 Forfatter Share Skrevet September 26, 2018 40 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Har farget ett helt interiør selv, bare lurte på hvilke metoder du skulle bruke? Farget mitt fra sort til brunt Ta en 3-4 strøk med 10-15 min mellomrom, og 2-3 strøk igjen dagen etter med 10-15 min mellomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 26, 2018 Share Skrevet September 26, 2018 42 minutter siden, systom skrev: Ta en 3-4 strøk med 10-15 min mellomrom, og 2-3 strøk igjen dagen etter med 10-15 min mellomrom Med svamp eller bruker du airbrush? Fikk så og si org finish ved bruk av airbrush jeg i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet September 26, 2018 Forfatter Share Skrevet September 26, 2018 7 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Med svamp eller bruker du airbrush? Fikk så og si org finish ved bruk av airbrush jeg i hvertfall. Svamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet September 30, 2018 Share Skrevet September 30, 2018 Holder på å skal farge dørtrekkene foran nå, men får ikke maskeringstape'n til å sitte (ruglette plastikk). Noen som har prøvd, og har noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå