kalinkamaen Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 4 minutter siden, awt skrev: Tja, det var du som kom med påstanden om at det ikke var forskjell på stjernemerkede dekk og vanlige dekk når det kommer til rulleomkrets. Og dette har du bevist med en samtale fra en Bavaria ansatt som ikke tror at felgbredde ikke betyr noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Hos Bavaria betyr ikke felgbredde noe, da de forholder seg til originale felger og dimensjoner. Uansett, du må gjerne montere og selge hva du vil til biler med xDrive, det er ikke jeg som risikerer å bli ansvarlig for ødelagte fordelingskasser. lagunilla, Marius2002 og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 6 minutter siden, awt skrev: Hos Bavaria betyr ikke felgbredde noe, da de forholder seg til originale felger og dimensjoner. Nei, men det er kanskje lurt å nevne dette til forums medlemmer når du forteller dem om 0% rulleomkrets Uansett, du må gjerne montere og selge hva du vil til biler med xDrive, det er ikke jeg som risikerer å bli ansvarlig for ødelagte fordelingskasser. Dette blir bare for dumt å svare på, beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 Bavaria-mannen svarte også på diskusjonen dere har ang. lik dekkbredde på ulik felgbredde i innlegget @awt linket til (les: dette og alle de andre spørsmålene ble stilt mhp. F3x 18” og 19” med 8” felg framme og 8,5” bak): «Ved spørsmål om jeg kunne hatt lik dekkdimensjon foran og bak på 19” felger med bredde 8”+8,5” for å unngå RFT, fikk jeg til svar at jeg måtte ha 4 like felger. Han kunne ikke si at dekket strakk seg nok til å endre omkretsen, men formelt sett måtte en ha lik felgbredde foran og bak ved lik dekkdimensjon når det gjaldt garantien.» Til info kjører jeg nå på Vredestein Ultrac Vorti ikke-stjernemerkede-ikke-runflat-dekk i originale dimensjoner 225/40-19 framme og 255/35-19 bak på 8+8,5” felg, og det funker fint, men de virker som at Vredestein tar denne problemstillingen på alvor i og med at de utsteder et typegodkjenningssertifikat med dekkene i gitt dimensjon som sier at de kan brukes på den spesifikke bilen. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå