Gabz Skrevet September 7, 2018 Skrevet September 7, 2018 (endret) Noen spørsmål angående koding på min 07 E92. -Får man kodet inn motortemperatur (olje eller vann eller begge) i instrumentpanel? -Forrige eier har kodet på US blink, som er helt greit. Men fant ut at den trippelblink funksjonen som man får ved å trykke blinkerspaken svakt ned, er borte. Får man kodet det tilbake igjen? -Andre ting som er kjekt å få kodet på? -Webasto ble visst deaktivert når forrige eier byttet front på bilen. Smal sak å bare aktivere igjen? Endret September 7, 2018 av Gabz
Marius2002 Skrevet September 7, 2018 Skrevet September 7, 2018 Oljetemp slik jeg skjønte det er ikke mulig å få i instrumentpanel, sjekket litt det samme på min gamle E91. Rett meg gjerne om jeg tar feil. Uansett finner du temp i den skjulte menyen i instrumentpanelet Tungvint, men om du står stille er det en kurrant sak å finne frem til, se video nederst. US-blink er bare å få kodet bort igjen.
CrZyWiz Skrevet September 7, 2018 Skrevet September 7, 2018 Trippelblink er en innstilling i iDrive. Webasto skal isolert sett ikke ha noe med støtfangeren å gjøre, feilsøkes som vanlig. Marius2002 reagerte på dette 1
Gabz Skrevet September 7, 2018 Forfatter Skrevet September 7, 2018 Takk for tips! Syntes å huske at det fantes i den menyen ja, tenkte det bare hadde vært digg å kode det inn i den vanlige OBCen liksom. Angående trippelblink har jeg ikke iDrive. Og da får jeg bare feilsøke litt på det, ja.
*MrB* Skrevet September 7, 2018 Skrevet September 7, 2018 Du trenger ikke Idrive for å finne trippelblink. Den ligger i BC på biler uten iDrive også. Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet September 7, 2018 Skrevet September 7, 2018 51 minutter siden, *MrB* skrev: Du trenger ikke Idrive for å finne trippelblink. Den ligger i BC på biler uten iDrive også. Det stemmer! Søkte opp en DIY-video til deg ang. dette @Gabz https://youtu.be/XnFuaYv0VhA lagunilla reagerte på dette 1
warg Skrevet Desember 12, 2018 Skrevet Desember 12, 2018 Du må huske på at når du gjør endringer i BC menyen ved trippelblink er dette kodet til nøkkelen. Bruker du reserve nøkkel må det kodes inn på denne også.
Basse Lusk Skrevet Desember 12, 2018 Skrevet Desember 12, 2018 Hvis du koder blink, så er det flere alternativer tilgjengelig, f.eks. 5x blink. Endringer via BC-menyen eller iDrive kan tilbakestille andre endringer i modulen gjort med koding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå