Gå til innhold

BMW E92 Gatebil Extr


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Har sett litt på de standalone controllerne, og de gir ikke mening i det hele tatt. Kassa er også tung med stor t, og begrenset hva den tåler.

Kan du derimot beholde original styring av den, og ikke overskrider momentgrenser for mye ville jeg vært langt mer positiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, TRF said:

Har sett litt på de standalone controllerne, og de gir ikke mening i det hele tatt. Kassa er også tung med stor t, og begrenset hva den tåler.

Kan du derimot beholde original styring av den, og ikke overskrider momentgrenser for mye ville jeg vært langt mer positiv. 

Du veit ikkje ca vekt på d vel? :)

Ser det fort kan bli bra dyrt og, gidder ikkje velge ei sånn løysing uten det er erfaringer der ute. leser kassene skal kunne tole opp mot 800nm men ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke i farten, men når jeg så på dette så konkluderte jeg med at den var veldig tung (typ dobbel vekt av manuell?), og at det ikke ville holder til mitt bruk (noe over 800).

Svindyrt å oppgradere clutchpakker. Men viktigst av alt, den "styringa" enkelte svensker og nederlendere har brukt blir noe komisk. De går forbi kassas styreenhet og kobler seg rett på solenoider såvidtjeg kan se. Det er også sånn den oppfører seg under bruk. Og da forsvinner jo store deler av poenger spør du meg (da du ønsker tilpassing av turtall, moment, og opp/ned ramping).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
On 7/14/2019 at 1:41 PM, TRF said:

Husker ikke i farten, men når jeg så på dette så konkluderte jeg med at den var veldig tung (typ dobbel vekt av manuell?), og at det ikke ville holder til mitt bruk (noe over 800).

Svindyrt å oppgradere clutchpakker. Men viktigst av alt, den "styringa" enkelte svensker og nederlendere har brukt blir noe komisk. De går forbi kassas styreenhet og kobler seg rett på solenoider såvidtjeg kan se. Det er også sånn den oppfører seg under bruk. Og da forsvinner jo store deler av poenger spør du meg (da du ønsker tilpassing av turtall, moment, og opp/ned ramping).

Enig der, er ikkje noen som har sjekket ut løysinga som maxecu kommer med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Morsomt å se frem gangen.  Et tips, du må dreie av de alu foringene på brygga bak. Få den så langt opp i gulvet som mulig. Må lage plass oppi i karosseoet også. Så lager du exentiske fôringer til diffen. Da får du meget rette drivaksler. 

De kjører også eksentriske unibols ute på spindel bak.  

 

Endret av M3 Yngve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...