Kristian393 Skrevet Oktober 26, 2018 Share Skrevet Oktober 26, 2018 (endret) jeg kjører en e46 coupe og lurte bare på hva forskjellen på hb3 og hb4 pærer (xenon). eller hva jeg burde bruke. Endret Oktober 26, 2018 av Kristian393 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 26, 2018 Share Skrevet Oktober 26, 2018 Om jeg ikke tar helt feil, så passer pærene om hverandre i lykten, men ikke kontakten. HB3 er en "grøftelyspære" uten skyggelagt tupp (for konvensjonelle halogenpærer). Men jeg er ingen ekspert på dette, så mulig jeg blir korrigert. Kristian393 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 26, 2018 Share Skrevet Oktober 26, 2018 De er like ja, men forskjellig kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian393 Skrevet Oktober 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2018 Jeg skal kjøpe ny xenon pærer+tenner Fra gs de har både h1-h3-h4 og h7 å jeg har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe dkal være til langlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 26, 2018 Share Skrevet Oktober 26, 2018 Skal du ha til langlys skal du ha halogen H7. Alt av xenon som ikke går gjennom projektor er ufint mot andre trafikanter. Skal du ha nye xenonpærer for nærlys er det D2S du skal ha. Anbefaler å bestille fra 9rds.no Hyggelige priser og kjapp levering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian393 Skrevet Oktober 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2018 Har projektor skal jeg da ha xenon h7? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian393 Skrevet Oktober 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2018 (endret) Har sånn.. det er vell projektor @Slavearbeider'n Endret Oktober 26, 2018 av Kristian393 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 26, 2018 Share Skrevet Oktober 26, 2018 51 minutter siden, Kristian393 skrev: Har sånn.. det er vell projektor @Slavearbeider'n Den til venstre er til xenon og er nærlys, mens den til høyre er halogen fjernlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Oktober 26, 2018 Share Skrevet Oktober 26, 2018 finne riktig lyspære: https://am-application.osram.info/no Kristian393 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian393 Skrevet Oktober 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2018 Jaja såklart mn må ha ny xenon og ny tenner men e usekker på korsn pære æ ska ha av h1-h3........ @Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Oktober 26, 2018 Share Skrevet Oktober 26, 2018 Det han mener er at du ikke har xenon i langlyset. Evt er dette ettermontert. Om det er ettermontert er ikke det så lett å svare på hvilken sokkel du har. Kristian393 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian393 Skrevet Oktober 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2018 2 minutter siden, kapteinh skrev: Det han mener er at du ikke har xenon i langlyset. Evt er dette ettermontert. Om det er ettermontert er ikke det så lett å svare på hvilken sokkel du har. Haha åhh daså mn tusen takk for svar😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Oktober 26, 2018 Share Skrevet Oktober 26, 2018 12 minutter siden, Kristian393 skrev: Jaja såklart mn må ha ny xenon og ny tenner men e usekker på korsn pære æ ska ha av h1-h3........ @Slavearbeider'n Xenon har ikke h1 eller h3 sokkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian393 Skrevet Oktober 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2018 (endret) 53 minutter siden, Maxmek skrev: Xenon har ikke h1 eller h3 sokkel. Ka e forskjelln på dissa då? @Maxmek Endret Oktober 26, 2018 av Kristian393 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 26, 2018 Share Skrevet Oktober 26, 2018 Det er xenonkit og ikke levert orginalt til BMW eller andre tyske biler for ordens skyld. Soklene er ofte H1, H3 og H7 da dette er ganske standard halogen sokler i mange biler. Ved å benytte like sokler som halogen kan man enkelt ettermontere xenon i hvilken som helst bil. Uten lyktespylere og automatisk nivåregulering av lyktene er dette i mot typegodkjenningen av bil og er derfor ulovlig montert. Som nevnt over. Skal du ha nye xenonpærer skal du ha D2S, skal du ha nye halogenpærer til fjernlys skal du ha H7 Maxmek og Kristian393 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå