Gå til innhold

Ønsker tips på fine lettmetallfelger til Bmw f10


Cain
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg personlig ville ikke ha valgt sort på en mørk bil, bedre med kontrast, kan gå med grå eller sølv, hvit synes jeg er alt for mye hassel og holde rene. Har 19” selv fra gs er super fornøyd med disse, nok gummi på de til at det ikke går ut over comforen men spiller stor rolle hvilken dekk man velger, billige dekk støyer endel mere da de er hardere enn feks conti og de bedre merkene, ikke bruk run flat hold deg lagt unna, bråker og sporer som bare det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sand1 skrev:

Jeg personlig ville ikke ha valgt sort på en mørk bil, bedre med kontrast, kan gå med grå eller sølv, hvit synes jeg er alt for mye hassel og holde rene. Har 19” selv fra gs er super fornøyd med disse, nok gummi på de til at det ikke går ut over comforen men spiller stor rolle hvilken dekk man velger, billige dekk støyer endel mere da de er hardere enn feks conti og de bedre merkene, ikke bruk run flat hold deg lagt unna, bråker og sporer som bare det. 

Ja jeg ønsker jo tips. Runflat blir neppe aktuelt. Originalt står det 245-45-18 fremme og 275-40-18 bak. Vurderer da fire dekk i samme dimensjon på alle fire og 19". Har hatt oz racing før på en tre serie før og de var fine. Om noen har noen felger dere anbefaler så kom med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for originale Bmw felger.  Sjekk Style 303, Style 343, Style 351 for å nevne noen. Du får jo også replica av disse slik som GS split,  YSM 038 og sikkert mange andre.  

Personlig synes jeg svarte biler i tillegg til alu kler mørke felger slik som Ferrith og Gunmetal.

Sjekk ut tråden til Walkabout, han har testa litt forskjellige felger på sin hvite F11

 

Endret av Hpi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et sett med originale Style 331 i 19" til F10/F11 liggende etter salget av en F11. Helt nye Nokian sommerdekk i 245/275 påmontert i fjor, kun rullet rundt 5.000km. Bilde av en identisk F11 som det de stod på. Send gjerne en PM om dette kunne vært av interesse.

15425_IMG_6269_original.jpg?1442484475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...