Gå til innhold

Carly får ikke kontakt med bil


Evopower
 Share

Anbefalte innlegg

Har Carly pro appen og medfølgende Carly OBD adapter med overgang til Micro usb. Har klart å kode litt på e39 og e46, men ikke rale om den får kontakt med e61 eller nyere bmwer. Se bilde for feilmelding.

Har prøvd så å si alt på innstillinger; hastighet og påkoblingsinnstillinger.

Finnes det nyere versjoner jeg ikke har fått med meg? Må man kjøpe BT kontakt? Merkelig at det fungerer på eldre og ikke nyere bmw.

Har siste versjon og allting.

Screenshot_20190111-191916_Carly f BMW.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne her du har?

1007.png.99a1ec0e9a37f9bdf545eb00cdedf322.png

 

Står på nettsiden at denne har blitt byttet ut med en slik:

1043-1.jpg.2a283d479763762ff75bd06c8db4082f.jpg

Denne skal passe alle bimmere fra 2001 og opp. Den hvite dingsen kommuniserer via BT,så mulig den med kabel ikke funker på nyere BMW?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lastet ned den siste versjonen og har den blå usb kabelen du viser til der.

Etter å ha lest litt ser det ut som at den siste versjonen krever at man må ha bt connector. Den koster selvfølgelig 800kr.

Leser at flere er irriterte på at Carly endrer versjoner og gjør at man må kjøpe nye adaptere, leverer oppdateringer som gjør at man mister funksjoner man hadde tidligere (disse kan kjøpes for penger selvfølgelig)

Magefølelsen min sier at den siste versjonen ikke er kompatibel med kabelen. Jeg har derfor bestilt siste versjon av BT kontakt :) får gi tilbakemelding på hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Derfor jeg aldri anbefaler noe sånt mobiltull, enten funker det delvis eller så funker det ikke i det hele tatt.
Og det koster mye penger i forhold til hva du får tilbake av funksjon i forhold til pc med program som er gratis, og kabel som ikke koster mye.

Drit i carly og gå for ISTA, INPA osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2019 den 23.15, Evopower skrev:

Jeg har lastet ned den siste versjonen og har den blå usb kabelen du viser til der.

Etter å ha lest litt ser det ut som at den siste versjonen krever at man må ha bt connector. Den koster selvfølgelig 800kr.

Leser at flere er irriterte på at Carly endrer versjoner og gjør at man må kjøpe nye adaptere, leverer oppdateringer som gjør at man mister funksjoner man hadde tidligere (disse kan kjøpes for penger selvfølgelig)

Magefølelsen min sier at den siste versjonen ikke er kompatibel med kabelen. Jeg har derfor bestilt siste versjon av BT kontakt :) får gi tilbakemelding på hvordan det går.

Hvis du hadde kjøpt første appen så fikk du den nye appen gratis innen en gitt periode.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...