Steinark84 Skrevet Februar 12, 2019 Share Skrevet Februar 12, 2019 Heisann. Ny gammal medlem. Mange år siden jeg hadde bmw sist. Men har nå kjøpt meg ny(brukt) f11 525d m-sport xdrive. Er meget fornøyd hittil. Men mye jeg har lyst å gjøre for å få den slik jeg vil ha den. Har bestillt og motatt folie for å dekke de fæle chrome listene. Fra shadowline.com Såvidt begynt å ha de på, men det var litt mer arbeid en ilustrasjonsvideoen deres viste hehe. Her er en liste over hva jeg har gjort og planlegger og gjøre med den: *Bestillt og motatt lyktefilm fra lamin-x.com (blir montert etter senk er godkjent hos BT) *Har handla folie motorsport til sideskjørta. *Polert og lagt på gtechniq crystal serium coating *Har bytta ut grill/nyrer til svart blank *Satt på svarte "n" merker på skilta. *Optimalisert hos tuningservice.no (Nå 270hk og 510nm det merkes ) kjøpt inn eibach 35mm senkefjører som skal på om ikke lenge. Nye sommerfelger blir innkjøpt nå i mars. Har bestemt meg og er 90% sikker på hvilke hjul det blir. Bilder kommer når de er bestillt skal også bestille frontleppe Jeg er litt stereo/lyd nerd også så har modifisert en del hittil og mye mer kommer. Oppsett lyd: Match up7 dsp forsterker Orginale høytalere hifi 676 Dd audio 1500d monoblock 2x ground zero GZUW10SQ Custom bygget kasse levert av nautiluz creation (nzc.no) Videre skal det modifiseres en del i bagasjerommet de kommende ukene. Med nye paneler og trekking. Her er noen bilder: Nautiluz og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 12, 2019 Share Skrevet Februar 12, 2019 Pen farge på denne! Her er det bare å kjøre på med svart blank diffuser bak (kanskje Performance?), få erstattet tåkelysene med M550d-deksler også synes jeg det er stilig å foliere taket (og listene langs frontvinduet) sort Blir spennende å se hvordan det blir i bagasjerommet etter anlegget er montert, følger med. Steinark84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet Februar 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2019 Takker for innspill. Viste ikke det var forskjell på tåkelykter på m550d. Må sjekke det litt. Planen var å foliere allt av chrome svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet Mars 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2019 Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet Mars 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2019 Ferdig og foliere lister. Ble veldig mye bedre👌👌 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet Mars 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2019 Nermer seg ferdig👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 21, 2019 Share Skrevet Mars 21, 2019 Flott bygd stereo! Velkommen tilbake Steinark84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet Mars 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2019 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 25, 2019 Share Skrevet Mars 25, 2019 Så kult, hadde vært digg med skikkelig popanlegg i F10’en. 😀 Steinark84 og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet Mars 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2019 Takk😊 ja det spiller bra. Og begynner å se bra ut nå. nautiluz creations (nzc.no) har spesialisert seg på bmw og har mange gode løsninger. Sett en del kule oppsett til f10 også:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet Mars 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2019 Straks ferdig med bilstereoprosjektet. Neste uke regner jeg med det blir senking. Og videre bestille time hos "BT" for å godkjenne dette. Å når det er gjort begynner jeg på prosjekt tone ruter og lykteglass👌 Oppdaga noe korosjon på dørene mine i forrkant ved vinduslistene. Fikk bekrefta i dag at dette dekkes på garanti og skal utbedres i april. Planen med stereoprosjektet var at jeg skulle kunne bruke så mye av bagasjerommet som mulig til evt. Bagasje om jeg trengte det. Så syntes løsningen min blei bra🙂 Walkabout, Hpi og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 28, 2019 Share Skrevet Mars 28, 2019 Ble et pent oppsett. Fin løsning med å ha mellomrommellom gulvet og kassa hvis du skal ha med ski eller annet langt rask Steinark84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet Mars 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2019 Takk. Prøvde å få d til slik at det skulle være så funksjonibelt som mulig🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet April 14, 2019 Forfatter Share Skrevet April 14, 2019 Hadde e aldri så liten shinings av konebilen i går. (Les 8 timer😅) Er ganske fornøyd med at jeg ikke har svart bil jeg også😅 men da er det bare å få på sommer hjul og godkjenne senk på begge bilene så er det sommertid👌👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet April 29, 2019 Forfatter Share Skrevet April 29, 2019 Sommersåler👌👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå