Steinark84 Skrevet Februar 12, 2019 Skrevet Februar 12, 2019 Heisann. Ny gammal medlem. Mange år siden jeg hadde bmw sist. Men har nå kjøpt meg ny(brukt) f11 525d m-sport xdrive. Er meget fornøyd hittil. Men mye jeg har lyst å gjøre for å få den slik jeg vil ha den. Har bestillt og motatt folie for å dekke de fæle chrome listene. Fra shadowline.com Såvidt begynt å ha de på, men det var litt mer arbeid en ilustrasjonsvideoen deres viste hehe. Her er en liste over hva jeg har gjort og planlegger og gjøre med den: *Bestillt og motatt lyktefilm fra lamin-x.com (blir montert etter senk er godkjent hos BT) *Har handla folie motorsport til sideskjørta. *Polert og lagt på gtechniq crystal serium coating *Har bytta ut grill/nyrer til svart blank *Satt på svarte "n" merker på skilta. *Optimalisert hos tuningservice.no (Nå 270hk og 510nm det merkes ) kjøpt inn eibach 35mm senkefjører som skal på om ikke lenge. Nye sommerfelger blir innkjøpt nå i mars. Har bestemt meg og er 90% sikker på hvilke hjul det blir. Bilder kommer når de er bestillt skal også bestille frontleppe Jeg er litt stereo/lyd nerd også så har modifisert en del hittil og mye mer kommer. Oppsett lyd: Match up7 dsp forsterker Orginale høytalere hifi 676 Dd audio 1500d monoblock 2x ground zero GZUW10SQ Custom bygget kasse levert av nautiluz creation (nzc.no) Videre skal det modifiseres en del i bagasjerommet de kommende ukene. Med nye paneler og trekking. Her er noen bilder: Walkabout og Nautiluz reagerte på dette 2
Walkabout Skrevet Februar 12, 2019 Skrevet Februar 12, 2019 Pen farge på denne! Her er det bare å kjøre på med svart blank diffuser bak (kanskje Performance?), få erstattet tåkelysene med M550d-deksler også synes jeg det er stilig å foliere taket (og listene langs frontvinduet) sort Blir spennende å se hvordan det blir i bagasjerommet etter anlegget er montert, følger med. Steinark84 reagerte på dette 1
Steinark84 Skrevet Februar 12, 2019 Forfatter Skrevet Februar 12, 2019 Takker for innspill. Viste ikke det var forskjell på tåkelykter på m550d. Må sjekke det litt. Planen var å foliere allt av chrome svart.
Steinark84 Skrevet Mars 7, 2019 Forfatter Skrevet Mars 7, 2019 Ferdig og foliere lister. Ble veldig mye bedre👌👌 Walkabout reagerte på dette 1
Otis Skrevet Mars 21, 2019 Skrevet Mars 21, 2019 Flott bygd stereo! Velkommen tilbake Steinark84 reagerte på dette 1
E.H.D Skrevet Mars 25, 2019 Skrevet Mars 25, 2019 Så kult, hadde vært digg med skikkelig popanlegg i F10’en. 😀 Otis og Steinark84 reagerte på dette 2
Steinark84 Skrevet Mars 25, 2019 Forfatter Skrevet Mars 25, 2019 Takk😊 ja det spiller bra. Og begynner å se bra ut nå. nautiluz creations (nzc.no) har spesialisert seg på bmw og har mange gode løsninger. Sett en del kule oppsett til f10 også:)
Steinark84 Skrevet Mars 27, 2019 Forfatter Skrevet Mars 27, 2019 Straks ferdig med bilstereoprosjektet. Neste uke regner jeg med det blir senking. Og videre bestille time hos "BT" for å godkjenne dette. Å når det er gjort begynner jeg på prosjekt tone ruter og lykteglass👌 Oppdaga noe korosjon på dørene mine i forrkant ved vinduslistene. Fikk bekrefta i dag at dette dekkes på garanti og skal utbedres i april. Planen med stereoprosjektet var at jeg skulle kunne bruke så mye av bagasjerommet som mulig til evt. Bagasje om jeg trengte det. Så syntes løsningen min blei bra🙂 StigJ, Walkabout og Hpi reagerte på dette 3
StigJ Skrevet Mars 28, 2019 Skrevet Mars 28, 2019 Ble et pent oppsett. Fin løsning med å ha mellomrommellom gulvet og kassa hvis du skal ha med ski eller annet langt rask Steinark84 reagerte på dette 1
Steinark84 Skrevet Mars 28, 2019 Forfatter Skrevet Mars 28, 2019 Takk. Prøvde å få d til slik at det skulle være så funksjonibelt som mulig🙂
Steinark84 Skrevet April 14, 2019 Forfatter Skrevet April 14, 2019 Hadde e aldri så liten shinings av konebilen i går. (Les 8 timer😅) Er ganske fornøyd med at jeg ikke har svart bil jeg også😅 men da er det bare å få på sommer hjul og godkjenne senk på begge bilene så er det sommertid👌👌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå