Gå til innhold

Shattered's E53 SOLGT, hva nå??


Anbefalte innlegg

 

 

Her ble det en del feil ja. Ikke hatt den gjennom pkk men de har titta over bilen. Var en del å fikse. Så denne går som delebil. Blir spennende å se hva som dukker opp etter hvert her i gården - kjører Agila nå og noen ganger får jeg låne ASX. 

Har et øye med Pajero, Octavia og flere typer bil akkurat nå. Får vi se hva det ender med :P

received_327201475939043.thumb.jpeg.464c6a12d9bfd885e70c8d5014058a50.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitsubishi kjenner jeg ikke til, men Toyota er nå driftsikkert og rimelig. Vet ikke budsjett på nybil, men en Rav4 er nå kurant. Eller HiLux… Slegge-og-spett-bil … :) E46 320i med M54B22 er også solide slik jeg har skjønt det, liker de motorene. Får vel høre hva du ender opp med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Marius2002 skrev:

Mitsubishi kjenner jeg ikke til, men Toyota er nå driftsikkert og rimelig. Vet ikke budsjett på nybil, men en Rav4 er nå kurant. Eller HiLux… Slegge-og-spett-bil … :) E46 320i med M54B22 er også solide slik jeg har skjønt det, liker de motorene. Får vel høre hva du ender opp med :) 

Én ting er sikkert, E46 blir det ikke. Har hatt 2 stykk og det går holde. Hatt bmw i 10 år så er vel på tide å prøve noe annet tenker jeg 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Shattered skrev:

Én ting er sikkert, E46 blir det ikke. Har hatt 2 stykk og det går holde. Hatt bmw i 10 år så er vel på tide å prøve noe annet tenker jeg 👍

Du kan jo kjøpe deg en Toyota MR2 SW20 :)

Det er gode biler.. Så lenge ikke toppakningen tar kvelden eller du kjører dem tom for olje (noe som aldri skal skje, jeg vet det) eller clutchen ryker 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Du kan jo kjøpe deg en Toyota MR2 SW20 :)

Det er gode biler.. Så lenge ikke toppakningen tar kvelden eller du kjører dem tom for olje (noe som aldri skal skje, jeg vet det) eller clutchen ryker 👍

Hehe, man kan kjøpe seg Lamborghini Diablo også, men jeg hadde ikke gjort det 😉 Skal ha noe med 4x4, da jeg bor i et snøhull og må bruke bil hver dag. Spiller jo også trommer og må frakte disse rundt innimellom, så greit å ha litt plass. 🤪

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Kvasi skrev:

Skal du ha SUV ala Pajero hadde jeg kjøpt Land Cruiser med så lite km som mulig, men styr unna LJ70. De er korte og kjipe å kjøre samt at de ruster i stykker mens du ser på.

Har ikke bestemt meg for noe egentlig, kikker litt på Xc70 og Octavia Scout. Man får se 🙃

 

Bilen ligger på finn og auksjonen nå.

 https://www.finn.no/244669183

 

Tviler på at jeg faktisk får 20, men får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Shattered skrev:

Hehe, man kan kjøpe seg Lamborghini Diablo også, men jeg hadde ikke gjort det 😉 Skal ha noe med 4x4, da jeg bor i et snøhull og må bruke bil hver dag. Spiller jo også trommer og må frakte disse rundt innimellom, så greit å ha litt plass. 🤪

Ja om man har råd og mulighet så kan man jo det.. Er jo folk som har hengerfeste på Lamboene sine, da får de jo med seg en del :P

Hva med en gammel Toyota 4Runner? Jeg vet ikke så mye om dem, men det er god plass tror jeg og firehjulstrekk(?), så det er jo en mulighet? 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2022 den 18.47, GreenE36Cab skrev:

Ja om man har råd og mulighet så kan man jo det.. Er jo folk som har hengerfeste på Lamboene sine, da får de jo med seg en del :P

Hva med en gammel Toyota 4Runner? Jeg vet ikke så mye om dem, men det er god plass tror jeg og firehjulstrekk(?), så det er jo en mulighet? 👍

Greia med 4runner er at de som er igjen er enten rusta opp, eller koster langt over 100 løk  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Shattered changed the title to Shattered's E53 SOLGT, hva nå??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...