Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ble det en del feil ja. Ikke hatt den gjennom pkk men de har titta over bilen. Var en del å fikse. Så denne går som delebil. Blir spennende å se hva som dukker opp etter hvert her i gården - kjører Agila nå og noen ganger får jeg låne ASX. 

Har et øye med Pajero, Octavia og flere typer bil akkurat nå. Får vi se hva det ender med :P

received_327201475939043.thumb.jpeg.464c6a12d9bfd885e70c8d5014058a50.jpeg

Skrevet

Mitsubishi kjenner jeg ikke til, men Toyota er nå driftsikkert og rimelig. Vet ikke budsjett på nybil, men en Rav4 er nå kurant. Eller HiLux… Slegge-og-spett-bil … :) E46 320i med M54B22 er også solide slik jeg har skjønt det, liker de motorene. Får vel høre hva du ender opp med :) 

Skrevet
42 minutter siden, Marius2002 skrev:

Mitsubishi kjenner jeg ikke til, men Toyota er nå driftsikkert og rimelig. Vet ikke budsjett på nybil, men en Rav4 er nå kurant. Eller HiLux… Slegge-og-spett-bil … :) E46 320i med M54B22 er også solide slik jeg har skjønt det, liker de motorene. Får vel høre hva du ender opp med :) 

Én ting er sikkert, E46 blir det ikke. Har hatt 2 stykk og det går holde. Hatt bmw i 10 år så er vel på tide å prøve noe annet tenker jeg 👍

Skrevet
Akkurat nå, Shattered skrev:

Én ting er sikkert, E46 blir det ikke. Har hatt 2 stykk og det går holde. Hatt bmw i 10 år så er vel på tide å prøve noe annet tenker jeg 👍

Du kan jo kjøpe deg en Toyota MR2 SW20 :)

Det er gode biler.. Så lenge ikke toppakningen tar kvelden eller du kjører dem tom for olje (noe som aldri skal skje, jeg vet det) eller clutchen ryker 👍

Skrevet (endret)
25 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Du kan jo kjøpe deg en Toyota MR2 SW20 :)

Det er gode biler.. Så lenge ikke toppakningen tar kvelden eller du kjører dem tom for olje (noe som aldri skal skje, jeg vet det) eller clutchen ryker 👍

Hehe, man kan kjøpe seg Lamborghini Diablo også, men jeg hadde ikke gjort det 😉 Skal ha noe med 4x4, da jeg bor i et snøhull og må bruke bil hver dag. Spiller jo også trommer og må frakte disse rundt innimellom, så greit å ha litt plass. 🤪

Endret av Shattered
Skrevet

Skal du ha SUV ala Pajero hadde jeg kjøpt Land Cruiser med så lite km som mulig, men styr unna LJ70. De er korte og kjipe å kjøre samt at de ruster i stykker mens du ser på.

Skrevet
21 timer siden, Kvasi skrev:

Skal du ha SUV ala Pajero hadde jeg kjøpt Land Cruiser med så lite km som mulig, men styr unna LJ70. De er korte og kjipe å kjøre samt at de ruster i stykker mens du ser på.

Har ikke bestemt meg for noe egentlig, kikker litt på Xc70 og Octavia Scout. Man får se 🙃

Bilen ligger på finn og auksjonen nå.

https://www.finn.no/244669183

Tviler på at jeg faktisk får 20, men får se. 

Skrevet

Synd med X5'en, du burde kanskje ha en X3 med M47 og manuell ;) 
Skal du kjøpe noe annet så er vel tipset mitt å kjøpe nyest mulig, gammel bil blir det alltid noe på uansett.

Skrevet
22 timer siden, Shattered skrev:

Hehe, man kan kjøpe seg Lamborghini Diablo også, men jeg hadde ikke gjort det 😉 Skal ha noe med 4x4, da jeg bor i et snøhull og må bruke bil hver dag. Spiller jo også trommer og må frakte disse rundt innimellom, så greit å ha litt plass. 🤪

Ja om man har råd og mulighet så kan man jo det.. Er jo folk som har hengerfeste på Lamboene sine, da får de jo med seg en del :P

Hva med en gammel Toyota 4Runner? Jeg vet ikke så mye om dem, men det er god plass tror jeg og firehjulstrekk(?), så det er jo en mulighet? 👍

Skrevet
På 13.1.2022 den 18.47, GreenE36Cab skrev:

Ja om man har råd og mulighet så kan man jo det.. Er jo folk som har hengerfeste på Lamboene sine, da får de jo med seg en del :P

Hva med en gammel Toyota 4Runner? Jeg vet ikke så mye om dem, men det er god plass tror jeg og firehjulstrekk(?), så det er jo en mulighet? 👍

Greia med 4runner er at de som er igjen er enten rusta opp, eller koster langt over 100 løk  :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...