Gå til innhold

BMW E36 328i Coupe | Ny look S.11


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Her synes fargen litt bedre, så at den nesten var svart på bildene :) 

Fortsetter idag med fangere og skjørt, så blir bilen frakta hjem etterhvert så begynner montering av både understell og lakkerte deler, har også fått taki nytt toppdeksel til motoren så blir og bytte dette også da det gamle har sprukket opp og forrige eier/e har brukt sikaflex til å tette. 

Blir også igjen lakk så skal få lakkert opp motorrom og bagasjerom med tiden samt inni dører. 

Planene til høsten/vintern er og få tatt understellet sandblåse og pulverlakkere, skrape gammel bodyshuts og lakkere her også. Kanalene blir også byttet hvis ikke det er til å reddes månse nøyere på dem en dag.. 

F18EC49A-C8AF-4F88-AF2C-2400F2DC72BD.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen kommet hjem og har begynt smått og montere :) fikk gjort meg ferdig motormessig også nå, men la merke til en ting når jeg starta bilen, det røyk veldig blått av den ved oppstart, etterhvert ble det bedre. Bytta veivhusslanger osv. Også nå. Tidligere har slangen til toppen vært tatt av og vært blenda, kanskje dette hr noe med saken og gjøre at det røyk så blått?  lenge sia den har vært starta også... motor virker veldig frisk ellers. 

84561135-61B5-4690-8DC4-025B8A19D5F1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan fortelle meg om lista rundt frontvindu MÅ være der? Tenkte om det gikk og legge en fug der med silikon rundt evt, hva er riktig? 😅 den nye lista får jeg vel ikke i mellom uten at vinduet er ute? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, RF91 skrev:

Voldsomt til fart her i gården 😅 Men eg skjønna godt at du vil bli ferdig, for bilen ser jo ut til å bli aldeles smashing 😄

Hehe takk for det 😅 ja jeg skrur den ikke sammen i "hu og hast" heldigvis, har hatt mye fri og nå pappaperm så får ting gjort, greia er og ikke drive for mye så man går lei, det jeg har gjort tidligere veldig dumt :) 

_____________________________________________

**** Er det noen som kan svare på spm mitt over? 😃 **** 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...