Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, kalinkamaen skrev:

Dette måtte jeg også, dette gjorde Xdelete for meg.Du skal få spørsmål om du ønsker eller ikke.

ok. jeg prøvde "full flash" men det fungerte ikke. Skal prøve igjen i morgen. (har du F serie?)

Skrevet (endret)
30 minutter siden, Conquest skrev:

ok. jeg prøvde "full flash" men det fungerte ikke. Skal prøve igjen i morgen. (har du F serie?)

E serie, kan være de ikke har støtte for dette på F-serie enda. Jeg hadde sendt spørsmålet til xdelete heller før du tester mer. Hos meg oppdaterte jeg sw på ecu-en først, så ble det lagt in xdelete sin software. Alt dette ble gjort via xdelete appen.

Endret av kalinkamaen
Skrevet
45 minutter siden, Evopower skrev:

Xdelete er foreløpig kun for E serie. De jobber med en lansering for F seriebiler i disse dager, om den ikke allerede har kommet.

F serie, skal være klar. Har sendt de en mail, så får vi se!

Skrevet

Hei. Fikk svar fra RBT tuning nå. F serien må vist være `12mod eller nyere!! (Men han skiver at de ikke support cars bilt before `12 og det stemmer jo ikke.. Kan det være en missforståelse tro!?

De vil gi meg tilbake pengene!! Dritt å ikke kunne bruke den appen!

Skrevet
5 timer siden, Conquest skrev:

Hei. Fikk svar fra RBT tuning nå. F serien må vist være `12mod eller nyere!! (Men han skiver at de ikke support cars bilt before `12 og det stemmer jo ikke.. Kan det være en missforståelse tro!?

De vil gi meg tilbake pengene!! Dritt å ikke kunne bruke den appen!

Dette var triste greier. Spør ham hvorfor? Er det noe med transfeer kassen før 2012? Han mener vel F serie før 2012?

Skrevet
3 minutter siden, kalinkamaen skrev:

Dette var triste greier. Spør ham hvorfor? Er det noe med transfeer kassen før 2012? Han mener vel F serie før 2012?

Hei. Ja det var synd. Det er vist en endring i software på girkasse desember `11. på F serie før denne dato klarer de ikke å xdelete. ( men de klarer det sikkert etter hvert, hvis det er mulig da)

Skrevet
1 minutt siden, Conquest skrev:

Hei. Ja det var synd. Det er vist en endring i software på girkasse desember `11. på F serie før denne dato klarer de ikke å xdelete. ( men de klarer det sikkert etter hvert, hvis det er mulig da)

Jepp dette kommer di til å fikse etterhvert. Du trenger den ikke før sommeren uansett :) , Så lenge det bare er software, så er det bare snakk om tid. 

Spør om det er mulig å oppdatere softwaren orginalt?

Skrevet (endret)
33 minutter siden, Marius2002 skrev:

Mulig dumt spørsmål, men hvorfor vil man fjerne drift på forhjulene på en xDrive? :) 

Mange årsaker. Min er årsak er mest på grunn av dekk valg om sommeren. Rulleomkrets på Xdrive.

Noen liker å burne <-- Dette er ikke helt meg :) 

Drivstoff forbruk. 

Kjøre egenskaper. X delete gjør det nå mulig å velge hvor mange prosent av kreftene du ønsker på frem hjulene. (<-- Må rette meg her litt, dette er bare mulig på E serie fåreløpig).Eller du kan ta det helt vekk om du ønsker.

Endret av kalinkamaen
Skrevet

Dette med drivstoff forbuk kan nok diskuteres, og jeg er enig med deg det er nok minimalt. Men det nevnes som reklame for appen så jeg tok det nå med. <-- For min del så er ikke dette noen grunn i det hele tatt.

Men neste gang jeg handler nye dekk så har jeg spart det jeg betalte for appen uansett da du slipper å handle spesifikt merke dekk. Noen bruker jo dyre stjernemerkede dekk også p.g.a rulleomkrets. Man trenger heller ikke skifte alle 4 dekkene samtidig, da det slites mer ugjevnt foran og bak, når du ikke har drift foran. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...