Gå til innhold

E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]


Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Daniel. skrev:

Hva da?

Er ikke noe reservehjulsbrønn med moduler på disse om du tenker på det. Forsterkeren ligger på venstre siden.

Men om du tenker på drenering til panorama så er det vel noelunde likt ja, men ikke sikkert at det var det som var problemet her.

Tenkte på dreneringen om det var likt som e61 .

Nei hva som er årsaken til dette  er ikke godt å vite.

Uansett lekkasjer inni bil ,er noe herk og håper du finner utav det på en enkel måte Daniel👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Tenkte på dreneringen om det var likt som e61 .

Nei hva som er årsaken til dette  er ikke godt å vite.

Uansett lekkasjer inni bil ,er noe herk og håper du finner utav det på en enkel måte Daniel👍👍

Det vet jeg ikke. Kan godt være det er samme patent, men at det ledes ut på forskjellige plasser.

Er mulig at årsaken har blitt funnet/fikset. Får bare la deksler og slikt være av en dag eller tre, slik at jeg ser om det kommer vann tilbake. Forhåpentligvis så skjer ikke det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Daniel. skrev:

Det vet jeg ikke. Kan godt være det er samme patent, men at det ledes ut på forskjellige plasser.

Er mulig at årsaken har blitt funnet/fikset. Får bare la deksler og slikt være av en dag eller tre, slik at jeg ser om det kommer vann tilbake. Forhåpentligvis så skjer ikke det. :)

Bra og høre 😀

Husker selv på e61 da jeg hadde den ,var jeg ute og sjekket koffertrom og områdene rundt hele tiden ,nesten sykelig 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, sveigis skrev:

Bra og høre 😀

Husker selv på e61 da jeg hadde den ,var jeg ute og sjekket koffertrom og områdene rundt hele tiden ,nesten sykelig 😀

Er fort gjort å bli slik ja :P Føler jeg stadig sitter å hører etter ulyder og slikt som folk flest sikkert ikke hadde brydd seg en dritt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

437M? Hadde vært tøft det, men når folk krever 25000kr for de, så kommer ikke det til å skje 😁 I den prisklassen er det myyye annet som frister mer. Men kommer ikke til å bruke så mye på hjul uansett 😂

eneste denne bilen trenger er jo vedlikehold å trf trim, ellers er jo alt som det skal være :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

eneste denne bilen trenger er jo vedlikehold å trf trim, ellers er jo alt som det skal være :D

Du får sponse mellomlegget som er mellom vanlig trim og TRF trim da 🤪

Vedlikehold får den 🙂 Er vel det eneste den har fått av meg så langt. Skulle gjerne ha gjort noe med utseendet også 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Daniel. skrev:

Du får sponse mellomlegget som er mellom vanlig trim og TRF trim da 🤪

 

Hvis du er litt nevenyttig så kan du gjøre mye selv og dermed holde kosten nede. (montere dpf delete, egr, swirlflaps, evt ic hvis du ikke vil ha heatsoak).

Du vil jo måtte betale rundt 3000-5000 for grøftetuning, men jeg personlig hadde aldri klart tanken av det. Er det fjernet sikkerhetsfunksjoner feks for å unngå reklamasjon på nødmodus/kutting? Du får somregel det du betaler for...

Har kjørt en 335d med det som skulle være steg 2 fra en anerkjent leverandør her i norge. Påstått effekt var 380+. Den gikk som et dass mildt sagt. Eieren av den bilen satt på en tur med meg etterpå og da var det natt og dag i forhold var beskjeden jeg fikk

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tollefsen skrev:

Hvis du er litt nevenyttig så kan du gjøre mye selv og dermed holde kosten nede. (montere dpf delete, egr, swirlflaps, evt ic hvis du ikke vil ha heatsoak).

Du vil jo måtte betale rundt 3000-5000 for grøftetuning, men jeg personlig hadde aldri klart tanken av det. Er det fjernet sikkerhetsfunksjoner feks for å unngå reklamasjon på nødmodus/kutting? Du får somregel det du betaler for...

Har kjørt en 335d med det som skulle være steg 2 fra en anerkjent leverandør her i norge. Påstått effekt var 380+. Den gikk som et dass mildt sagt. Eieren av den bilen satt på en tur med meg etterpå og da var det natt og dag i forhold var beskjeden jeg fikk

Bilen har allerede DPF delete og swirlflaps delete. EGR og DPF er deaktivert i software.

Hadde jeg hatt såpass bra økonomi at 10k for kun software var innafor fordi jeg "ikke klarte tanken" av vanlig tuning, så hadde jeg allerede gjort det. Men av diverse grunner så måtte jeg nøye meg med "grøftetuning" som du kaller det, og heller bruke penger på vedlikehold.

Har aldri hørt noe negativt om han/de jeg fikk den tunet hos, men kan selvfølgelig være jeg tar feil. :)

Ja, min går garantert dass i forhold til din. Av flere grunner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ahj skrev:

Veldig synd med vann i bilen. Jeg stemmer også for 437 😃

Jepp. Håper det er tett nå :) Regner mye i dag så jeg får vel svar på det snart :)

Hehe. Blir nok noen billigere OEM 19 tommere om jeg kommer over noen til en hyggelig pris. Hvis ikke fortsetter jeg bare med 193M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Daniel. changed the title to E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...