///M-ini95 Skrevet August 25, 2019 Share Skrevet August 25, 2019 Akkurat nå, danskiii skrev: PMA? Tidenes partytriks Bilen lukeparkerer seg sjøl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 25, 2019 Forfatter Share Skrevet August 25, 2019 6 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Tidenes partytriks Bilen lukeparkerer seg sjøl! Aaaah, den ja 😅 Og jeg som tenkte foliere krommen der, må vel kappe ut for den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 26, 2019 Share Skrevet August 26, 2019 16 timer siden, danskiii skrev: Aaaah, den ja 😅 Og jeg som tenkte foliere krommen der, må vel kappe ut for den da Hvis det er en sensor som pdc så er det ikke noe problem å foliere over Jeg kan trygt anbefale XHP Flashtool på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 26, 2019 Forfatter Share Skrevet August 26, 2019 10 minutter siden, ahj skrev: Hvis det er en sensor som pdc så er det ikke noe problem å foliere over Jeg kan trygt anbefale XHP Flashtool på disse. Det er for girkassen det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 26, 2019 Share Skrevet August 26, 2019 16 minutter siden, danskiii skrev: Det er for girkassen det? Helt riktig danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 7, 2019 Forfatter Share Skrevet September 7, 2019 På 26.8.2019 den 14.55, ahj skrev: Helt riktig Hvilket av programmene ville du gått for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 7, 2019 Share Skrevet September 7, 2019 Denne bilen er virkelig pen og kan tenke meg du er fornøyd 😀😀 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 7, 2019 Share Skrevet September 7, 2019 5 timer siden, danskiii skrev: Hvilket av programmene ville du gått for? Jeg prøvde steg 3. Girer rimelig fort i M og Sport. Men prøv med steg 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 8, 2019 Forfatter Share Skrevet September 8, 2019 16 timer siden, sveigis skrev: Denne bilen er virkelig pen og kan tenke meg du er fornøyd 😀😀 Takker Jan! Mangler et par småting men godt fornøyd ja 12 timer siden, ahj skrev: Jeg prøvde steg 3. Girer rimelig fort i M og Sport. Men prøv med steg 2. Hmm. Har ikke bil med dette nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 9, 2019 Share Skrevet September 9, 2019 20 timer siden, danskiii skrev: Takker Jan! Mangler et par småting men godt fornøyd ja Hmm. Har ikke bil med dette nå? Tror ikke jeg helt skjønner hva du mener. Men her har du de tilbyr nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 9, 2019 Forfatter Share Skrevet September 9, 2019 12 timer siden, ahj skrev: Tror ikke jeg helt skjønner hva du mener. Men her har du de tilbyr nå: Du har ikke denne softwaren i egen bil nå lurte jeg på Siden du skrev du hadde steg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 10, 2019 Share Skrevet September 10, 2019 11 timer siden, danskiii skrev: Du har ikke denne softwaren i egen bil nå lurte jeg på Siden du skrev du hadde steg 3 Jeg har steg 3 på min E91 ja, men har prøvd steg 3 på samme bil som du har også Jeg var faktisk betatester på F1x 525d N57 med xHP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 10, 2019 Forfatter Share Skrevet September 10, 2019 4 timer siden, ahj skrev: Jeg har steg 3 på min E91 ja, men har prøvd steg 3 på samme bil som du har også Jeg var faktisk betatester på F1x 525d N57 med xHP. Tøøft! Men vil du si steg 3 blir for drøyt på en daily? Vil ikke miste comforten og ser det er et stort steg fra 1 til 3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 10, 2019 Share Skrevet September 10, 2019 1 time siden, danskiii skrev: Tøøft! Men vil du si steg 3 blir for drøyt på en daily? Vil ikke miste comforten og ser det er et stort steg fra 1 til 3.. Min E91 er jo min daily. Jeg synes steg 3 på den er helt perfekt. Har kassa 90% i D da er den bedre enn org. Mye mykere mye mer roligere. Mens Sport og M er helt vilt bra Så jeg sier go for steg 3! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet September 10, 2019 Share Skrevet September 10, 2019 Enig med @ahj. Muligens noe av det lureste du kan investere i. Kjørte dette på e92 335d, superkomfortabel i D, og en helt vill forskjell i Sport/M 😀 danskiii og ahj reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå