Turbo-HF Skrevet Mars 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2020 (endret) Tatt ut de gamle pakningene og vaske rent toppdekslet, før det demonteres og monteres i bilen. Må også ta av begge de bakre dørtrekkene som er fuktige på både pappas og min bil. Heldigvis litt å drive med om dagen. 😊 Endret Mars 16, 2020 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 17, 2020 Share Skrevet Mars 17, 2020 Du styrer på med disse e39ene og virkelig gøy å se Hans Fredrik 😀. Små detaljer gjør ofte store ting og det er du god på . Veldig bra 😀👍 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2020 1 time siden, sveigis skrev: Du styrer på med disse e39ene og virkelig gøy å se Hans Fredrik 😀. Små detaljer gjør ofte store ting og det er du god på . Veldig bra 😀👍 Ja tusen takk, og det gøyale er å få min kjære far involvert, også! Mange takk for flotte ord, og ilikemåte, Jan! Håper vi sees igjen om kortest mulig tid! (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2020 Nytt eksperiment, etter å ha få skiftet toppdeklset og nye pakninger til toppdekslet på pappa's touring, justert og etterstrammet håndbrekket, montert chromeringer og deksler under bilen hans, så er dørtrekk fikset, også, og på min, så prøver jeg nå å fjerne blendingen, sette inn originalt luftfilter i papir kvalitet (ettermarked), og renser K&N innsatsluftfilteret, som hadde fått en mørk flekk midt på.. Skal også forsøke å nullstille verdier og sjekke forbruket igjen.. Merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2020 Da er K&N luftfilteret renset, tørket og satt inn med bare litt olje, under kanten, på den indre siden. Tok av minuspolen på batteriet i rundt 10 minutter også, igår, for å få resatt forbruket helt, og satte den på igjen. Spennende å se, spesielt siden den nå har standard luftfilter og blendingen ved friskluftinntaket er fjernet, igjen.. Krysser fingrene og håper på bedre tall og ytelse. (Skjønt jeg synes den gikk dårligere forrige gang, men da var kanskje motoren "groggy"?! ) Skal følge med. Har også rettet ut den ene bulken pappa hadde på touringen hans, i taket, fra tidligere eier, så klart, under takrailen på venstre side, nesten helt bakerst på taket. Prøvde også å rubbe og få vekk noen skjolder etter fugleskit på panseret hans... Ble vesentlig bedre! Han trenger også ny, ytre venstre baklykt, grunnet sprekker i den, en grå plastskinne til setet, et par små bolter og skruer, få festet låsepinnen til døren i låsekassen på førerdøren, skifte kamakselsensor til eksosen, og dørlys til høyre bakdør, samt reparere dørtrekk i nedkant. Begge bilene våre tar inn fukt nederst på kanten av bakdørene, etter vask. Må få ordnet det, også.Noen bilder her: Jeg skal også skifte HVAC-enheten på min, som ikke nå skal ha flere feilmeldinger, og tydeligvis er den siste strømtyven, et velkjent klimaproblem! Skifter den og vurderer å legge om til sommerhjul nå snart, også! Vask, fredag 20/03 2020: Bilen min, med spesielt panseret, behøver egentlig hellakkering og en del rustfjerning,- heldigvis bare kosmetisk,- for å bli fin, og ny bakluke, på sikt.. Får ta det sakte, men sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2020 Kjørt litt og ser ut til å gå bedre nå 😊👍 Forbruk og rekkevidde nullet seg etter frakobling av minuspol på batteriet. Kjøpt ny mobil Samsung A51 idag.. 😘😍💖 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2020 (endret) Hentet flere deler til bilene våre, venter på stereo i posten, til pappa's touring, og bestilt litt ekstra småtteri(-er).. Har fylt mer bensin, skiftet HVAC klimapanelet på min, ryddet litt og mangler bare diagnose, egentlig! Går stadig fremover.. Forbruket og pådraget er som det skal, med tanke på kjøremønster og pedalbruk! Bilder: Endret Mars 26, 2020 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2020 Rettet ut svai på gardinen til oppbevaringsboksen og fikset. Funker fint nå og prøvemontert takstativ 😁😂 Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 1, 2020 Forfatter Share Skrevet April 1, 2020 Solgt en hel mengde deler idag, 4 - 5 salg via Finn.no/, hehe! Sommerhjul på: Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 6, 2020 Forfatter Share Skrevet April 6, 2020 (endret) Fått gjort litt til, reparert og erstattet manglende "propper" til emblem på bakluken, og bestilte like gjerne 4 stykk foran og 4 stykk bak, slik at jeg har reserver.. Fått festet emblemet bakpå luken skikkelig, og venter på nytt panseremblem, ny boks til midtkonsollen, deler til takstativ og "ny", brukt avtakbar krok til tilhengerfestet, og noen M6x16 torx, for å få festet takstativet.. Blir vask imorgen og oljeservice med filtre hos kompis nå i påsken! Byttet venstre baklampe idag, også. Prøvemonterte også Hartge emblemer på bilen, men de ble naturligvis tatt av igjen! (Selger disse emblemene, forresten.) Endret April 6, 2020 av Turbo-HF ehaugsnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 6, 2020 Forfatter Share Skrevet April 6, 2020 (endret) Vet dere vil ha.... Bilder! : Endret April 6, 2020 av Turbo-HF Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 13, 2020 Forfatter Share Skrevet April 13, 2020 I år blir det nok en E3X vinterbil 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 14, 2020 Share Skrevet April 14, 2020 (endret) På 13.4.2020 den 18.18, Turbo-HF skrev: I år blir det nok en E3X vinterbil 😮 E36, 32, 34, 38, 39? Endret April 14, 2020 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 14, 2020 Forfatter Share Skrevet April 14, 2020 3 minutter siden, Shattered skrev: E36, 32, 34, 38, 39? Mhm, kan fort bli en sånn av dem! E31 skulle vært sommerbil Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 16, 2020 Forfatter Share Skrevet April 16, 2020 Vasket garasjen en runde idag, pluss bilen, og tar glassrens og andre ting, pluss interiørrens en annen dag snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå