Slavearbeider'n Skrevet Mars 3 Forfatter Skrevet Mars 3 Forandringer fryder…. Otis, BMWE39turbo, K.F og 2 andre reagerte på dette 5
Slavearbeider'n Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Da var senterne hentet fra lakk. Endte med å bruke Oslo Felgretting. Sjekket pris med en rekke lakkverksteder og alle skulle ha ca. 10 000,-, fader så dyrt lakkering har blitt! Endte på Oslo Felgretting siden de kjemisk stripper senterne og pulverlakkerer. Valgte OEM farge. Ble Moonstone Silver metallic. Omtrent det samme jeg har hatt, men litt mer fargespill og ulike nyanser i sollyset. Lakkerer’n synes fargen var veldig kul. Vet ikke hvor godt det kommer frem på bilder men her er nå bildenez Senterne ble satt inn med Carpro Dlux før montering. Så blir renholdet litt lettere. Veldig annerledes Dlux enn hva jeg la sist. Sist la jeg Kamikaze Stance Rim Coat som ble mye glattere i overflaten. Men den blir sikkert ikke så glatt siden coatingen også er ment til plast. Men da er det beskyttet om ikke annet. Er lite alternativer når det gjelder senterkopper til disse felgene. Tok noen mål og sendte målene til en med 3D printer. Resultatet ble veldig bra. De ligger helt flush med resten av senteret. La en liten silikonfug på baksiden for å være på den sikre siden så dem ikke popper ut under kjøring Så da var det bare å få montert alt sammen igjen. Felgene har stått montert med dekk på, men jeg har tappet dem for luft. De har blitt holdt sammen av noen bolter. Stoler ikke på at silikonen holder alt sammen. Her var man i gang da. Ringer og tønner ble også satt inn med coating Klar for montering. Alt sammen montert med moment og muttere satt inn med blå locktite. Felg ferdig montert Alle fire ferdig Gjenstår bare å justere høyden på bilen og få luft i dekka så er’n klar for EU kontroll. Så får vi se hvordan denne sesongen går…😬 eivi91, Otis, BMWE39turbo og 6 andre reagerte på dette 7 2
sveigis Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Fy søren og fine felgene var nå 😊😊 Håper denne sesongen blir bra for deg nå altså 😊
Slavearbeider'n Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 13 minutter siden, sveigis skrev: Fy søren og fine felgene var nå 😊😊 Håper denne sesongen blir bra for deg nå altså 😊 Veldig fornøyd med fargen. Det håper jeg og. Når vi kommer til august så har jeg hatt bilen i syv år, har vel strengt talt kun kjørt tre sommere med den😅 Ampera reagerte på dette 1
RF91 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Damn, eg so hadde eit håp om å få meg eit sett RH XD 😅 Men dei blei jæskla bra no, ja 😁 Slavearbeider'n reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå