Gå til innhold

Ekstralys bak nyrer E60/E61

laffe
 Share

Anbefalte innlegg

Har vært inne på tanken på å montere ekstra fjernlys på min E61, men det eneste som i såfall er aktuelt er montering bak grill/nyrer. Blir ikke helt enig med meg selv om det er smakløst eller litt kult, men litt ekstra lys i mørket kan i hvertfall være praktisk. 

Men stusser litt på hvor mye lyseffekt man mister på å gjemme lysene bak nyrene. Noen som har noen erfaring omkring dette? 

Og om noen allerede har montert, legg gjerne ut bilder/del erfaringer om montering og effekt. Fant generelt litt om dette på det store internett sånn bortsett fra en bra post på et E90 forum. 

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, quandt1960 skrev:

Om det er diesel er det der ok, ville unngått det om det bensiner

Diesel ja. Tenkte kun å ha de på høst/vinter i såfall. Men enig, med bensinmotor ville jeg kanskje vært mer bekymret for motortemp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, laffe skrev:

Tøft👍 Hva slags lykter har du der? Hadde selv tenkt på runde, men flate så bra ut. 

har ikke peiling, var noe billiggreier forrige eier hadde montert.  de fungerte så da bli de stående, men jeg tenker du får enda mer effekt ved å gå for premiumlykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort det det på BMW men montert bak griller som var omtrent like tette på to andre biler og det fungerte overraskende bra . Mister noe lys kontra å ha dem framme men mindre en man skulle tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Ingvaldsen skrev:

har ikke peiling, var noe billiggreier forrige eier hadde montert.  de fungerte så da bli de stående, men jeg tenker du får enda mer effekt ved å gå for premiumlykter

Ok. Får se hva jeg ender opp med om jeg ender opp med noe🙂 bra prisspenn på ekstralys, men skal styre unna jallajalla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, kimhas skrev:

Har ikke gjort det det på BMW men montert bak griller som var omtrent like tette på to andre biler og det fungerte overraskende bra . Mister noe lys kontra å ha dem framme men mindre en man skulle tro.

Takk for info👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...