Kjennern Skrevet November 28, 2020 Forfatter Share Skrevet November 28, 2020 Ble veldig god plass med Recaro Zero1 sete. Ble positivt overrasket over stolen, følger også med baby stol som passer i bilstolen. Kan enkelt roteres 360 grader Sjåførsete står nå slik jeg bruker å ha det. Tipp topp det her 👍. Kunne hatt på skjermen også. Men tror jeg venter litt med den, prøve ut sete litt først. Marius2002, fupsaker og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 28, 2020 Share Skrevet November 28, 2020 Det ble kjempebra Vi også var/er strålende fornøyd med dette setet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet November 28, 2020 Share Skrevet November 28, 2020 10 minutter siden, Marius2002 skrev: Det ble kjempebra Vi også var/er strålende fornøyd med dette setet! Har du setet i 225’n? Og har du et bilde isåfall? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 28, 2020 Share Skrevet November 28, 2020 29 minutter siden, Snagg30 skrev: Har du setet i 225’n? Og har du et bilde isåfall? Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sarevok Skrevet Desember 18, 2020 Share Skrevet Desember 18, 2020 Norn her med erfaringer fra bilsyolen Cybex Sirona i-size eller z-size? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2020 26 minutter siden, Sarevok skrev: Norn her med erfaringer fra bilsyolen Cybex Sirona i-size eller z-size? Vi har 2 stk. Det relativt store seter. Blir trangt foran med comfortsete i F11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 18, 2020 Share Skrevet Desember 18, 2020 (endret) 5 hours ago, Sarevok said: Norn her med erfaringer fra bilsyolen Cybex Sirona i-size eller z-size? Jepp, har Sirona Z i-size i BMW 4GC og Sirona S i-size i Mini Cooper R56. Veldig fornøyd med begge! Og synes det var svært så bra plass i F11 med komfortseter som jeg prøvde Cloud Z i-size i (den tar akkurat like stor plass forover som Sirona Z). Bra plass i F36’en også. Alle disse vi har kan roteres, det er gull verdt i begge biler og gjør innlasting og utlasting langt enklere. Faktisk så mye at jeg ikke skjønner hvordan folk klarte seg uten den muligheten 😛 edit: du kan se bilder av F11-prøveturen min på forrige side. Endret Desember 18, 2020 av papertiger fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 4, 2022 Share Skrevet April 4, 2022 On 11/28/2020 at 6:29 PM, Kjennern said: Ble veldig god plass med Recaro Zero1 sete. Ble positivt overrasket over stolen, følger også med baby stol som passer i bilstolen. Kan enkelt roteres 360 grader Sjåførsete står nå slik jeg bruker å ha det. Tipp topp det her 👍. Kunne hatt på skjermen også. Men tror jeg venter litt med den, prøve ut sete litt først. Har du noen info på det underlaget du har under basen der? Såg ganske så bra ut. Evt. link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 4, 2022 Share Skrevet April 4, 2022 @Kjennern av nysgjerrighet, bruker du skjermen på Zero.1? Jeg brukte den ikke på unge 1, og testet i et døgn på unge 2 før den røk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 4, 2022 Forfatter Share Skrevet April 4, 2022 1 time siden, papertiger skrev: Har du noen info på det underlaget du har under basen der? Såg ganske så bra ut. Evt. link? Er den typen her -> prince-lionheart-setebeskytter-black Veldig godt fornøyd med kvaliteten på disse. Er ikke så mange som selger dem i Norge lenger. Var 3 farge valg da vi kjøpte våre 2. 1 time siden, Marius2002 skrev: @Kjennern av nysgjerrighet, bruker du skjermen på Zero.1? Jeg brukte den ikke på unge 1, og testet i et døgn på unge 2 før den røk Tenker du på solskjermen eller at jeg skrev skjerm? Vi brukte aldri baby sete som fulgte med, kjøpte Zero.1 da vi trengte et mindre bakovervendt sete når det første baby sete ble for lite. Skjermen jeg skriver om er TV skjermen til bakseteunderholdning ( RSE ) vi hadde i vår F11. papertiger og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 4, 2022 Share Skrevet April 4, 2022 @Kjennern aaah, tenkte på solskjermen jeg. Da misforsto jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2022 På 28.11.2020 den 18.29, Kjennern skrev: Ble veldig god plass med Recaro Zero1 sete. Ble positivt overrasket over stolen, følger også med baby stol som passer i bilstolen. Kan enkelt roteres 360 grader Sjåførsete står nå slik jeg bruker å ha det. Tipp topp det her 👍. Kunne hatt på skjermen også. Men tror jeg venter litt med den, prøve ut sete litt først. Siterer meg selv her men tenkte det passet. Jeg låner min fars F31 i sommer da han bruker E46 caben og satte inn recaro setet i den. Det er helt ekstremt mye bedre plass, hadde jeg aldri trodd. Skal få tatt noen bilder til sammenligning. Det er helt sjukt å komfortseter spiser plass. Trodde 5 serien skulle ha bedre plass men der tok jeg feil 😂.. papertiger og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 24, 2022 Share Skrevet Juni 24, 2022 7 minutter siden, Kjennern skrev: Siterer meg selv her men tenkte det passet. Jeg låner min fars F31 i sommer da han bruker E46 caben og satte inn recaro setet i den. Det er helt ekstremt mye bedre plass, hadde jeg aldri trodd. Skal få tatt noen bilder til sammenligning. Det er helt sjukt å komfortseter spiser plass. Trodde 5 serien skulle ha bedre plass men der tok jeg feil 😂.. Recaro Zero.1 er helt rått som vi har snakket om tidligere. Her i i3S jeg knipset bilder i forrige uke(beklager rot i setet): Fortsatt god plass til passasjerer i setet foran: papertiger og Kjennern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 24, 2022 Share Skrevet Juni 24, 2022 Setevalg har veldig mye å si - jeg følte vi hadde god plass i en F11 med komfortseter når jeg prøvde Cybex Cloud Z i, et sete som tar like stor plass som Sirona Z. Men ser ut som Zero 1 tar enda mindre plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå