Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ble et hyggelig besøk hos @Saltkjelen i går kveld som hjalp meg med å gjøre de siste finpussene på bilen, da han er mer fingernem enn det jeg er :D 

Bimmers er et herlig (og dyrt 😂) sted, med mange fine mennesker noe som gjør BMW mer enn en bare bil, rett og slett. 

Først ut var å få byttet deksler på girvelgeren: 

IMG_9832.thumb.jpeg.8fdc46432de6cbaf6a41e51a1baa3a1a.jpeg

2 minutter senere:

IMG_9836.thumb.jpeg.e92830c2b26bc0c633824733adc09058.jpeg

Også var doktoren i gang med å kode inn litt diverse, som jeg ikke hadde tenkt på før Lasse ramsa opp alt mulig som det går an å få kodet inn. Blant annet den klassiske BMW gongen, få opp vinduene mens dørene er åpne og ikke minst comfort plus på demperne :) 

IMG_9833.thumb.jpeg.41296ea4b2426d30f205df2aa43f7b8f.jpeg

IMG_9837.thumb.jpeg.2d5cbf1b4b8944524f8c493e0c2ba398.jpeg

I4en til Lasse er virkelig i en klasse for seg selv. Her snakker vi en skikkelig gjennomført bil som er et blikkfang både utvendig og innvendig!

IMG_9831.thumb.jpeg.8f8883899874f3ce234e70f0cf723684.jpeg

Nok en gang tusen takk for hjelpa @Saltkjelen :D Nå er det bare å få bestilt RHD solskjerm uten airbag klistremerke så blir det bra. Og få bestilt inn fjærer fra ACS, men avventer til jeg får skattemeldingen først 😬

Stemningsbilde fra E6 på vei hjemover. Rett og slet en deilig cruiser denne her :)

IMG_9840.thumb.jpeg.c144888fbbfb68a54b26cdb1b25d0e16.jpeg

Endret av Dusy
Skrevet

Lasse kan det @Dusy uten tvil .😊🙏

Og du sier det jeg alltid har sagt ,Bimmers er så mye mer enn bare bil .

Her har jeg stiftet bekjentskaper som er blitt mine venner .

Men disse tingene du har gjort ble bra .😊

Skrevet
35 minutter siden, Eystein Ose skrev:

Legendarisk valg av sko @Saltkjelen. Crocs kan bare legge seg i forhold til tresko uten vernetå

Riktig skotøy er halve jobben, det. De treskoa der holder i 20 år til, minst! 😎

@Dusy Hyggelig å hjelpe til. Det er jo smått utrolig å høre hva dette ville kostet å bytte hos BMW.. 🙄

Skrevet
29 minutes ago, Saltkjelen said:

Riktig skotøy er halve jobben, det. De treskoa der holder i 20 år til, minst! 😎

@Dusy Hyggelig å hjelpe til. Det er jo smått utrolig å høre hva dette ville kostet å bytte hos BMW.. 🙄

Ja, det kan du trygt si 😂 For de av dere som er nysgjerrige, så skulle BMW ha 5040,- kr for å bytte deksler og knapp selv om jeg kom med egne originale deler. 

16 minutes ago, Marius2002 said:

Herlig :D Dette ble bra. Artig å høre at du fornøyd med bilen. Kult at @Saltkjelen stolte opp og fikset! Den ladekladden jeg ser der bak hass i4 velger jeg å ikke kommentere :D

Evig takknemlig for miljøet her! :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...