Dusy Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden (endret) Ble et hyggelig besøk hos @Saltkjelen i går kveld som hjalp meg med å gjøre de siste finpussene på bilen, da han er mer fingernem enn det jeg er Bimmers er et herlig (og dyrt 😂) sted, med mange fine mennesker noe som gjør BMW mer enn en bare bil, rett og slett. Først ut var å få byttet deksler på girvelgeren: 2 minutter senere: Også var doktoren i gang med å kode inn litt diverse, som jeg ikke hadde tenkt på før Lasse ramsa opp alt mulig som det går an å få kodet inn. Blant annet den klassiske BMW gongen, få opp vinduene mens dørene er åpne og ikke minst comfort plus på demperne I4en til Lasse er virkelig i en klasse for seg selv. Her snakker vi en skikkelig gjennomført bil som er et blikkfang både utvendig og innvendig! Nok en gang tusen takk for hjelpa @Saltkjelen Nå er det bare å få bestilt RHD solskjerm uten airbag klistremerke så blir det bra. Og få bestilt inn fjærer fra ACS, men avventer til jeg får skattemeldingen først 😬 Stemningsbilde fra E6 på vei hjemover. Rett og slet en deilig cruiser denne her Endret 16 timer siden av Dusy Marius2002, fupsaker, sveigis og 3 andre reagerte på dette 5 1
Eystein Ose Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Legendarisk valg av sko @Saltkjelen. Crocs kan bare legge seg i forhold til tresko uten vernetå Saltkjelen og fupsaker reagerte på dette 2
sveigis Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Lasse kan det @Dusy uten tvil .😊🙏 Og du sier det jeg alltid har sagt ,Bimmers er så mye mer enn bare bil . Her har jeg stiftet bekjentskaper som er blitt mine venner . Men disse tingene du har gjort ble bra .😊 fupsaker og Dusy reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 35 minutter siden, Eystein Ose skrev: Legendarisk valg av sko @Saltkjelen. Crocs kan bare legge seg i forhold til tresko uten vernetå Riktig skotøy er halve jobben, det. De treskoa der holder i 20 år til, minst! 😎 @Dusy Hyggelig å hjelpe til. Det er jo smått utrolig å høre hva dette ville kostet å bytte hos BMW.. 🙄 fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2
Marius2002 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Herlig Dette ble bra. Artig å høre at du fornøyd med bilen. Kult at @Saltkjelen stolte opp og fikset! Den ladekladden jeg ser der bak hass i4 velger jeg å ikke kommentere Dusy og fupsaker reagerte på dette 2
Dusy Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden 29 minutes ago, Saltkjelen said: Riktig skotøy er halve jobben, det. De treskoa der holder i 20 år til, minst! 😎 @Dusy Hyggelig å hjelpe til. Det er jo smått utrolig å høre hva dette ville kostet å bytte hos BMW.. 🙄 Ja, det kan du trygt si 😂 For de av dere som er nysgjerrige, så skulle BMW ha 5040,- kr for å bytte deksler og knapp selv om jeg kom med egne originale deler. 16 minutes ago, Marius2002 said: Herlig Dette ble bra. Artig å høre at du fornøyd med bilen. Kult at @Saltkjelen stolte opp og fikset! Den ladekladden jeg ser der bak hass i4 velger jeg å ikke kommentere Evig takknemlig for miljøet her! Marius2002 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå