Shattered Skrevet Juni 20, 2020 Share Skrevet Juni 20, 2020 Oida! Har opplevd at vifta slutter å blåse, men ikke det Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2020 2 timer siden, Shattered skrev: Oida! Har opplevd at vifta slutter å blåse, men ikke det Ja, skvatt greit da. Spent på skadeomfang. 🤪😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 20, 2020 Share Skrevet Juni 20, 2020 Du har samme problem som meg, trinn 2 på vifta er defekt. Du kan kun bruke A/C når du kjører. På tomgang blir trykket 30 bar og om vifta ikke funker går gassen ut av sikkerhetsventilen. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2020 17 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Du har samme problem som meg, trinn 2 på vifta er defekt. Du kan kun bruke A/C når du kjører. På tomgang blir trykket 30 bar og om vifta ikke funker går gassen ut av sikkerhetsventilen. Fikk heteslag, alt annet virker jo og har ikke vært sånn før.. Burde ikke ha startet bilen i solsteken med klima på, med styrke 3 på vifte. Ergerlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 20, 2020 Share Skrevet Juni 20, 2020 1 time siden, Turbo-HF skrev: Fikk heteslag, alt annet virker jo og har ikke vært sånn før.. Burde ikke ha startet bilen i solsteken med klima på, med styrke 3 på vifte. Ergerlig.. Jeg gjorde akkurat samme som det, satte bilen på for å kjøle seg ned, etter et minutt, psshhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2020 1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev: Jeg gjorde akkurat samme som det, satte bilen på for å kjøle seg ned, etter et minutt, psshhhh Høres likt ut, ja.. Tok det noen skade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 20, 2020 Share Skrevet Juni 20, 2020 5 timer siden, Turbo-HF skrev: Høres likt ut, ja.. Tok det noen skade? Nei, ingen skade. Kjøling av motor er som normalt, er trinn 1 som styrer den mener jeg Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2020 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Nei, ingen skade. Kjøling av motor er som normalt, er trinn 1 som styrer den mener jeg Bra. Reparere ventil og sjekke før påfyll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 20, 2020 Share Skrevet Juni 20, 2020 12 minutter siden, Turbo-HF skrev: Bra. Reparere ventil og sjekke før påfyll? Veltilen er fin, er vifta du må fikse. Jeg har fylt på ny gass, men jeg bruker kun A/C over 40 km/t. I kø og på tomgang skrur jeg av A/C Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2020 Klima er fikset, ny frontrute imorgen, og skifte av bakfanger, demontering av hengerfeste og litt annet etterpå 😄😃👍 Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2020 Går stadig fremover, men dagene går så fort at jeg rekker bare å skru og ta bilder, men bakfanger er byttet, og fjernet litt rust, oppdaget hull i reservehjulsbrønnen som skal tettes, og så fylle med flytende metall, og reservehjulet er som fabrikknytt og man ser tydelig i navet på felgen at det ikke har vært prøvemontert, engang! Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 6, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2020 Større oppdatering, også forhåpentligvis med inkluderte biler, kommer senere idag, eller imorgen! Skiltlys og baklampe er også fikset, ingen <<pling>>-feilkoder eller informasjon, ny pære til høyre skiltlys i gripelisten på bakluken, og lyspære og pæreholder er skiftet ut i høyre indre baklampe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2020 (endret) Lite som skjer her, egentlig, bare feilvarsel for spylervæske, så sensoren feiler. Blir bare småpusling, heretter er det mindre å koste på fremover, har fjernet litt rust, ryddet og lakkert litt. Endret Juli 26, 2020 av Turbo-HF sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 6, 2020 Forfatter Share Skrevet August 6, 2020 #Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå