Thomas_325i Skrevet Juni 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2020 Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ha m-performance spoiler eller ikke. Den blir lakkert i bilens farge isåfall. Hva mener folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juni 11, 2020 Share Skrevet Juni 11, 2020 3 minutter siden, Thomas_325i skrev: Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ha m-performance spoiler eller ikke. Den blir lakkert i bilens farge isåfall. Hva mener folket? Jeg har den store, jeg synst den er pen på ekte men noe litt rar på bilder. Men jeg vurderer å gå til en som er mindre! Du får jo en bil som skiller seg litt mer ut en andre. Thomas_325i reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juni 11, 2020 Share Skrevet Juni 11, 2020 41 minutter siden, Thomas_325i skrev: Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ha m-performance spoiler eller ikke. Den blir lakkert i bilens farge isåfall. Hva mener folket? Ikke gjør det, vær så snill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juni 12, 2020 Share Skrevet Juni 12, 2020 På 10.6.2020 den 17.44, Thomas_325i skrev: Høres bra ut. Er kanskje ikke så følsomme som de var tidligere. Har BMW forhandleren din nevnt noe om bootmod3 på din bil? De ser vel at du har vært inne på hjernen ved service el.lignende? Tror ikke nødvendigvis de ser hvis de ikke leter. Forøvrig er alle glade helt til du kommer og sier at motoren eller turboen din er død og du vil ha det på garanti. Da kan det hende de sjekker, og da kan det hende du må betale det selv. Men det påvirker ikke garantien på bilen forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juni 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2020 Ikke sant. Takk for svar. Setter du den tilbake til original når du har bilen på service? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juni 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2020 Da har jeg fått byttet diffusor etter mye varming og bannskap. Potta fikk seg også en shine i samme slengen 👍🏻 Må si det gjorde seg med diffusoren. Nå er bilen sånn som jeg vil ha den foreløpig. Go helg! Runey, fupsaker og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juni 21, 2020 Share Skrevet Juni 21, 2020 (endret) På 12.6.2020 den 18.23, Thomas_325i skrev: Ikke sant. Takk for svar. Setter du den tilbake til original når du har bilen på service? Nope. EDIT: Ikke når jeg leverer den hos "kjente". Hvis jeg ikke vet hvilken tekniker det er eller på verksted jeg ikke er kjent med så setter jeg den tilbake til original, men ikke pga garanti men fordi jeg ikke vil risikere at noen grisekjører med den i trimmet tilstand. Endret Juni 21, 2020 av macrorain Thomas_325i reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juni 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2020 Ferdig Ditec-behandlet. Nå er det snart ferie, blir en tur fra Trondheim-Drammen. Spent på forbruket. Skal kjøre sammen med noen som har vogn og bobil, så da går det vel an å kjøre økonomisk. fupsaker, StigJ og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juni 25, 2020 Share Skrevet Juni 25, 2020 2 minutter siden, Thomas_325i skrev: Ferdig Ditec-behandlet. Nå er det snart ferie, blir en tur fra Trondheim-Drammen. Spent på forbruket. Skal kjøre sammen med noen som har vogn og bobil, så da går det vel an å kjøre økonomisk. Er du fornøyd med jobben? Jeg skal hente min imorgen og er litt spent! Han jeg helst ville bruke var full booket i lang tid så da ble det andre valget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juni 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2020 Fornøyd med jobben ja. Ser bra ut! Nå skal den ikke håndvaskes på 14 dager, slik at coatingen herder seg ferdig. Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 25, 2020 Share Skrevet Juni 25, 2020 On 6/12/2020 at 6:26 PM, Thomas_325i said: Da har jeg fått byttet diffusor etter mye varming og bannskap. Potta fikk seg også en shine i samme slengen 👍🏻 Må si det gjorde seg med diffusoren. Nå er bilen sånn som jeg vil ha den foreløpig. Go helg! Ble bra! Var det original eller uoriginal? Med dårlig passform eller? Løftet hekken noen hakk den der. Ikke for å være pirkete, men står ikke skiltet noe høyt? 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juni 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2020 Takk! Uoriginal diffusor fra Koed. Passformen var grei, men den har nok ligget feil oppbevart, så måtte varmes endel for å smette på plass. Ble noen hakk bedre nå ja. Jo, skiltet er flyttet litt lengre ned nå 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juli 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2020 Må vel si meg fornøyd med dette forbruket. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 1, 2020 Share Skrevet Juli 1, 2020 Det er ca det samme, litt over, det vi brukte på langkjøring med 420xd’en fra Stavanger til Lyngdal med fullstappet bil og takboks :). Er det langkjøring eller blandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juli 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2020 Dette er langkjøring, den vil ha litt mer på blandet kjøring. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå