X5Norseman Skrevet Mai 20, 2020 Share Skrevet Mai 20, 2020 Hei godtfolk! Fikk opp varsel om at batteriwt begynte å bli slapt i dag, ringte mitt lokale BMW merkeverksted, de skulle ha 6K for bytte og programmering (4K for org.batteri) Synes det var stiv pris for org del, de har jo langt rimeligere batteri på f eks Schmiedmann (uorg). Er det like greit å bestille derfra for så å bare få programmert det på verkstedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Mai 20, 2020 Share Skrevet Mai 20, 2020 Hvis du kjøper Carly så kan du registrere batteriet selv. Veldig enkelt. Jeg kjøpte Sønnak AGM SK1050 til min bil og registrerte det selv med Carly. BMW original batteri er Varta Silver dynamic tror jeg. E.C. og X5Norseman reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5Norseman Skrevet Mai 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2020 13 timer siden, Hpi skrev: Hvis du kjøper Carly så kan du registrere batteriet selv. Veldig enkelt. Jeg kjøpte Sønnak AGM SK1050 til min bil og registrerte det selv med Carly. BMW original batteri er Varta Silver dynamic tror jeg. Takk for tips, Hpi! Det skal jeg sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mai 21, 2020 Share Skrevet Mai 21, 2020 AGM-batteriene fra Biltema er også greie. Og Thansen har kampanje på sine nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 21, 2020 Share Skrevet Mai 21, 2020 Tror kanskje man ikke trenger å programmere om man setter inn et batteri med samme str og Ah? Men 6K høres «nok» ut ja, ville sett på alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Mai 21, 2020 Share Skrevet Mai 21, 2020 Det heter vel at bilen skal ha beskjed når batteriet er nytt selv om det har samme spec som det gamle. Lading blir justert etter alder på batteriet. Hvor viktig det er i praksis vet jeg ikke. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 21, 2020 Share Skrevet Mai 21, 2020 Må bare registreres hvis det er samme spesifikasjoner. Koding og registrering er for øvrig ikke det samme. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grobian Skrevet Mai 22, 2020 Share Skrevet Mai 22, 2020 (endret) Kan det registreres med Bimmercode også? Endret Mai 22, 2020 av Grobian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå