Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

BIlia Skøyen har delt hvilke det er på instagram, sjekk der. Husker ikke hva de heter. Ellers har vel @mslello standard 18" på vinter, det kan være en god pekepinn. 

Min er i alle fall ferdig produsert, så håper nå å ha bil før påske. 😛  Ser av testen til Elbilforeningen at jeg ikke skal ha 19" Pirelli kontinentale vinterdekk, de klarte jo ingenting på glatta. Jeg har foreløpig valgt Goodyear Ultragrip 2 Performance, som skal være veldig bra også på snø, mens jeg så iX i samme test brukte Michelin Pilot 5 Alpin SUV, som klarte samme test med bravur.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, jeg har 853 i Gunmetal, med Continental Viking Contact 7. Er jo slappe saker på asfalt, men i trøndelag har vi såpass mye vinter og ofte is utenfor E6, så det må jeg leve med.
I Trondheim har de stilt ut 859 felgen med Continental piggfridekk. Så det spørs om det er de har basert seg på å ha på lager?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, fupsaker skrev:

BIlia Skøyen har delt hvilke det er på instagram, sjekk der. Husker ikke hva de heter. Ellers har vel @mslello standard 18" på vinter, det kan være en god pekepinn. 

Min er i alle fall ferdig produsert, så håper nå å ha bil før påske. 😛  Ser av testen til Elbilforeningen at jeg ikke skal ha 19" Pirelli kontinentale vinterdekk, de klarte jo ingenting på glatta. Jeg har foreløpig valgt Goodyear Ultragrip 2 Performance, som skal være veldig bra også på snø, mens jeg så iX i samme test brukte Michelin Pilot 5 Alpin SUV, som klarte samme test med bravur.. 

Gidder ikke å lage instagram konto for det 😅

4 minutter siden, mslello skrev:

Stemmer, jeg har 853 i Gunmetal, med Continental Viking Contact 7. Er jo slappe saker på asfalt, men i trøndelag har vi såpass mye vinter og ofte is utenfor E6, så det må jeg leve med.
I Trondheim har de stilt ut 859 felgen med Continental piggfridekk. Så det spørs om det er de har basert seg på å ha på lager?

 

Ah, håpa på 858 felgene, synes de ser knall ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Iver92 skrev:

Gidder ikke å lage instagram konto for det 😅

Ah, håpa på 858 felgene, synes de ser knall ut :)

Du kan få det, går sikkert å få byttet dekk om du ønsker det: image.thumb.png.852f9dbddaace8dd0649984ba4e70b9d.png

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Haroni skrev:

Mulig jeg har postet disse tidligere. Den første er 19" som jeg gikk for med samme dekktype som @fupsaker. Disse kom på i overkant av 35K mener jeg, men det måtte jeg ta direkte med selger da det kun er 18" som kan velges i konfigurator. @fupsakerGrattis med ferdigprodusert bil 🤩

20220125_130712.jpg

20220125_130701.jpg

Jeg er spent på om jeg skal gå for Goodyear eller Michelin, må lese litt fremover. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fupsaker skrev:

Jeg er spent på om jeg skal gå for Goodyear eller Michelin, må lese litt fremover. 😛 

Man skulle fått muligheten til å teste egentlig. Dekkene på videoen til elbil.no samsvarer ikke med inn opplevelse av bilen iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Iver92 skrev:

Gidder ikke å lage instagram konto for det 😅

Ah, håpa på 858 felgene, synes de ser knall ut :)

Har bestilt med 858M vinterhjul i et håp om at bilen skulle komme i uke 13, siden jeg har tenkt å ha 859M i 19» på vinteren neste sesong, og skal ha 868M night gold som sommmerhjul, og disse leveres ikke med bilen.
 

 Dvs at jeg sannsynligvis kommer til å selge et sett pent brukte eller ubrukte 858M med goodyear kontinentale dekk om det er av interesse 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...