Jarod Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 (endret) Hva har folk fått i pris på 18" vintersett? Eller 19"? Fra BMW forhandler Endret Mars 16, 2022 av Jarod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver92 Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 (endret) 2 timer siden, Jarod skrev: Hva har folk fått i pris på 18" vintersett? Eller 19"? Fra BMW forhandler 18" orginalfelger, ca 25k Endret Mars 16, 2022 av Iver92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM7 Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 32 minutes ago, Iver92 said: 18" orginalfelger, ca 25k Vet du hvilke dekk som blir levert med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver92 Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 4 minutter siden, TM7 skrev: Vet du hvilke dekk som blir levert med? Nei, vet egentlig ikke hvilke felger engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 BIlia Skøyen har delt hvilke det er på instagram, sjekk der. Husker ikke hva de heter. Ellers har vel @mslello standard 18" på vinter, det kan være en god pekepinn. Min er i alle fall ferdig produsert, så håper nå å ha bil før påske. 😛 Ser av testen til Elbilforeningen at jeg ikke skal ha 19" Pirelli kontinentale vinterdekk, de klarte jo ingenting på glatta. Jeg har foreløpig valgt Goodyear Ultragrip 2 Performance, som skal være veldig bra også på snø, mens jeg så iX i samme test brukte Michelin Pilot 5 Alpin SUV, som klarte samme test med bravur.. Zappod, Pekka og mslello reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 Stemmer, jeg har 853 i Gunmetal, med Continental Viking Contact 7. Er jo slappe saker på asfalt, men i trøndelag har vi såpass mye vinter og ofte is utenfor E6, så det må jeg leve med. I Trondheim har de stilt ut 859 felgen med Continental piggfridekk. Så det spørs om det er de har basert seg på å ha på lager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haroni Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 Mulig jeg har postet disse tidligere. Den første er 19" som jeg gikk for med samme dekktype som @fupsaker. Disse kom på i overkant av 35K mener jeg, men det måtte jeg ta direkte med selger da det kun er 18" som kan velges i konfigurator. @fupsakerGrattis med ferdigprodusert bil 🤩 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver92 Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 14 minutter siden, fupsaker skrev: BIlia Skøyen har delt hvilke det er på instagram, sjekk der. Husker ikke hva de heter. Ellers har vel @mslello standard 18" på vinter, det kan være en god pekepinn. Min er i alle fall ferdig produsert, så håper nå å ha bil før påske. 😛 Ser av testen til Elbilforeningen at jeg ikke skal ha 19" Pirelli kontinentale vinterdekk, de klarte jo ingenting på glatta. Jeg har foreløpig valgt Goodyear Ultragrip 2 Performance, som skal være veldig bra også på snø, mens jeg så iX i samme test brukte Michelin Pilot 5 Alpin SUV, som klarte samme test med bravur.. Gidder ikke å lage instagram konto for det 😅 4 minutter siden, mslello skrev: Stemmer, jeg har 853 i Gunmetal, med Continental Viking Contact 7. Er jo slappe saker på asfalt, men i trøndelag har vi såpass mye vinter og ofte is utenfor E6, så det må jeg leve med. I Trondheim har de stilt ut 859 felgen med Continental piggfridekk. Så det spørs om det er de har basert seg på å ha på lager? Ah, håpa på 858 felgene, synes de ser knall ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 1 minutt siden, Iver92 skrev: Gidder ikke å lage instagram konto for det 😅 Ah, håpa på 858 felgene, synes de ser knall ut Den er åpen, så du trenger ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 2 minutter siden, Iver92 skrev: Gidder ikke å lage instagram konto for det 😅 Ah, håpa på 858 felgene, synes de ser knall ut Du kan få det, går sikkert å få byttet dekk om du ønsker det: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver92 Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 1 minutt siden, fupsaker skrev: Den er åpen, så du trenger ikke det. Åpen er den, men prøvde isted her, skroller man litt langt får man beskjed om å logge inn 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver92 Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 2 minutter siden, mslello skrev: Du kan få det, går sikkert å få byttet dekk om du ønsker det: Får ta en prat med han om det mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 11 minutter siden, Haroni skrev: Mulig jeg har postet disse tidligere. Den første er 19" som jeg gikk for med samme dekktype som @fupsaker. Disse kom på i overkant av 35K mener jeg, men det måtte jeg ta direkte med selger da det kun er 18" som kan velges i konfigurator. @fupsakerGrattis med ferdigprodusert bil 🤩 Jeg er spent på om jeg skal gå for Goodyear eller Michelin, må lese litt fremover. 😛 Haroni reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 1 minutt siden, fupsaker skrev: Jeg er spent på om jeg skal gå for Goodyear eller Michelin, må lese litt fremover. 😛 Man skulle fått muligheten til å teste egentlig. Dekkene på videoen til elbil.no samsvarer ikke med inn opplevelse av bilen iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 10 minutter siden, Iver92 skrev: Gidder ikke å lage instagram konto for det 😅 Ah, håpa på 858 felgene, synes de ser knall ut Har bestilt med 858M vinterhjul i et håp om at bilen skulle komme i uke 13, siden jeg har tenkt å ha 859M i 19» på vinteren neste sesong, og skal ha 868M night gold som sommmerhjul, og disse leveres ikke med bilen. Dvs at jeg sannsynligvis kommer til å selge et sett pent brukte eller ubrukte 858M med goodyear kontinentale dekk om det er av interesse 😊 fupsaker og Iver92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå