Jarod Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 BMW i4 M50 | FINN.no Dyreste M50 på Finn hittil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver92 Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 6 minutter siden, gregus skrev: Har bestilt med 858M vinterhjul i et håp om at bilen skulle komme i uke 13, siden jeg har tenkt å ha 859M i 19» på vinteren neste sesong, og skal ha 868M night gold som sommmerhjul, og disse leveres ikke med bilen. Dvs at jeg sannsynligvis kommer til å selge et sett pent brukte eller ubrukte 858M med goodyear kontinentale dekk om det er av interesse 😊 Takk for tilbudet Men tror at jeg tar en titt på avtalen jeg allerede har og eventuelt gjør noen endringer der om nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 47 minutter siden, Jarod skrev: BMW i4 M50 | FINN.no Dyreste M50 på Finn hittil Sykt, men er markedet villig til å betale, hvorfor ikke? Ikke mil drømmespec, men. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haroni Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 Skulle gjerne byttet ut mine 20" 868m til night gold, men frister lite med en veil. pris på 54K for settet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haroni Skrevet Mars 18, 2022 Share Skrevet Mars 18, 2022 Nok en M50 på finn, dog super charged denne gang. Litt kjip valg av felger, ellers strøken https://www.finn.no/251670994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haroni Skrevet Mars 18, 2022 Share Skrevet Mars 18, 2022 Rakk ikke å legge ut posten før annonsen ble slettet. Trolig solgt. 😅 Oppgitt pris 859K, Black sapphire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarod Skrevet Mars 18, 2022 Share Skrevet Mars 18, 2022 6 minutter siden, Haroni skrev: Rakk ikke å legge ut posten før annonsen ble slettet. Trolig solgt. 😅 Oppgitt pris 859K, Black sapphire. Neppe solgt. Sikkert fjernet fordi det ikke er oppgitt regnr og/eller VIN nummer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haroni Skrevet Mars 18, 2022 Share Skrevet Mars 18, 2022 1 minutt siden, Jarod skrev: Neppe solgt. Sikkert fjernet fordi det ikke er oppgitt regnr og/eller VIN nummer Fysiske bilder av bilen med sladdet reg. på bildene, men reg.nr og chassis var oppgitt i annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver92 Skrevet Mars 18, 2022 Share Skrevet Mars 18, 2022 3 minutter siden, Haroni skrev: Fysiske bilder av bilen med sladdet reg. på bildene, men reg.nr og chassis var oppgitt i annonsen. Skal selge bil, velger å fjerne kritisk informasjon, nydelige valg visse personer gjør. Men smart nok til å ta det med i annonsen da 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarod Skrevet Mars 18, 2022 Share Skrevet Mars 18, 2022 35 minutter siden, Haroni skrev: Fysiske bilder av bilen med sladdet reg. på bildene, men reg.nr og chassis var oppgitt i annonsen. Hjelper ikke at d er oppgitt når d kun er nuller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haroni Skrevet Mars 18, 2022 Share Skrevet Mars 18, 2022 @Jarod vet ikke om jeg henger helt med deg. Selger som la ut annonsen har nok måttet opplyst om reg. nummeret når han opprettet annonsen. Da vil også VIN automatisk bli synlig. Uansett, skal ikke ødelegge tråden med noe som ikke er der lengre 😁 Leser heller om noen fler som har fått produsert bilen eller helst fått den levert. Min er i prod.kode 150, men det har den tydligvis vært også før den korte nedstengingen. Så til en liten gladnyhet. Fikk beskjed fra selger om at de har fått utstilt en M50 i FPB med M-Sport seter på Bavaria Alna, så løp, se og ta på. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarod Skrevet Mars 18, 2022 Share Skrevet Mars 18, 2022 58 minutter siden, Haroni skrev: @Jarod vet ikke om jeg henger helt med deg. Selger som la ut annonsen har nok måttet opplyst om reg. nummeret når han opprettet annonsen. Da vil også VIN automatisk bli synlig. Uansett, skal ikke ødelegge tråden med noe som ikke er der lengre 😁 Leser heller om noen fler som har fått produsert bilen eller helst fått den levert. Min er i prod.kode 150, men det har den tydligvis vært også før den korte nedstengingen. Så til en liten gladnyhet. Fikk beskjed fra selger om at de har fått utstilt en M50 i FPB med M-Sport seter på Bavaria Alna, så løp, se og ta på. Han skrev ED00000 og de 7 siste i VIN var også bare nuller. Antar det er derfor den er fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haroni Skrevet Mars 19, 2022 Share Skrevet Mars 19, 2022 Noen her inne som har "stjålet" mitt bilde av vinterfelgen? 😝 https://www.finn.no/251791187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 21, 2022 Share Skrevet Mars 21, 2022 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=246903254 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarod Skrevet Mars 21, 2022 Share Skrevet Mars 21, 2022 55 minutter siden, Geir Anders skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=246903254 Lå til 859k, men har nå satt ned prisen og fjernet sommerfelgene så prisen er jo egentlig den samme. Mer er ikke dette fully charged til supercharged pris? Sikkert derfor den ikke er solgt ennå. De andre har forsvunnet fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå