Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, gregus skrev:

Har bestilt med 858M vinterhjul i et håp om at bilen skulle komme i uke 13, siden jeg har tenkt å ha 859M i 19» på vinteren neste sesong, og skal ha 868M night gold som sommmerhjul, og disse leveres ikke med bilen.
 

 Dvs at jeg sannsynligvis kommer til å selge et sett pent brukte eller ubrukte 858M med goodyear kontinentale dekk om det er av interesse 😊

Takk for tilbudet :)

Men tror at jeg tar en titt på avtalen jeg allerede har og eventuelt gjør noen endringer der om nødvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Haroni skrev:

Rakk ikke å legge ut posten før annonsen ble slettet. Trolig solgt. 😅 Oppgitt pris 859K, Black sapphire.

Neppe solgt. Sikkert fjernet fordi det ikke er oppgitt regnr og/eller VIN nummer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Haroni skrev:

Fysiske bilder av bilen med sladdet reg. på bildene, men reg.nr og chassis var oppgitt i annonsen. 

Skal selge bil, velger å fjerne kritisk informasjon, nydelige valg visse personer gjør.

Men smart nok til å ta det med i annonsen da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Jarod vet ikke om jeg henger helt med deg. Selger som la ut annonsen har nok måttet opplyst om reg. nummeret når han opprettet annonsen. Da vil også VIN automatisk bli synlig. Uansett, skal ikke ødelegge tråden med noe som ikke er der lengre 😁

Leser heller om noen fler som har fått produsert bilen eller helst fått den levert. Min er i prod.kode 150, men det har den tydligvis vært også før den korte nedstengingen.

Så til en liten gladnyhet. Fikk beskjed fra selger om at de har fått utstilt en M50 i FPB med M-Sport seter på Bavaria Alna, så løp, se og ta på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Haroni skrev:

@Jarod vet ikke om jeg henger helt med deg. Selger som la ut annonsen har nok måttet opplyst om reg. nummeret når han opprettet annonsen. Da vil også VIN automatisk bli synlig. Uansett, skal ikke ødelegge tråden med noe som ikke er der lengre 😁

Leser heller om noen fler som har fått produsert bilen eller helst fått den levert. Min er i prod.kode 150, men det har den tydligvis vært også før den korte nedstengingen.

Så til en liten gladnyhet. Fikk beskjed fra selger om at de har fått utstilt en M50 i FPB med M-Sport seter på Bavaria Alna, så løp, se og ta på.

Han skrev ED00000 og de 7 siste i VIN var også bare nuller. Antar det er derfor den er fjernet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...