Z800 Skrevet November 23, 2022 Share Skrevet November 23, 2022 Noen som vet hvor lenge bilene kan stå på kaia i Tyskland? Fikk beskjed om at min kom der for snart 2 uker siden, men selger har ikke noe mer info…. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet November 23, 2022 Share Skrevet November 23, 2022 41 minutes ago, Z800 said: Noen som vet hvor lenge bilene kan stå på kaia i Tyskland? Fikk beskjed om at min kom der for snart 2 uker siden, men selger har ikke noe mer info…. Min blir produsert denne uka, skal være i drammen uke 50.. Så da burde jo ikke din være langt unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranger1000 Skrevet November 23, 2022 Share Skrevet November 23, 2022 (endret) 10 minutter siden, Zappod skrev: Min blir produsert denne uka, skal være i drammen uke 50.. Så da burde jo ikke din være langt unna? Blir mer spennende enn man liker dette. Produksjon neste uke på min. Utrolig surt/dyrt om den kommer uka etter nyttår Endret November 23, 2022 av Ranger1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z800 Skrevet November 23, 2022 Share Skrevet November 23, 2022 9 minutter siden, Zappod skrev: Min blir produsert denne uka, skal være i drammen uke 50.. Så da burde jo ikke din være langt unna? Håper det🤞 16 måneder er leeeeenge å vente🤪 nokiaas og Zappod reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet November 24, 2022 Share Skrevet November 24, 2022 På 23.11.2022 den 12.48, nokiaas skrev: Nå skjer det noe er på produksjonskode 153 i dag. 150 Production Started 151 Body Shop Started 152 Paint Shop Started 153 Assembly Started Jada. Her går det unna Er på 182 nå. 150 Production Started 151 Body Shop Started 152 Paint Shop Started 153 Assembly Started 155 Production Completed 160 Released to Distribution 168 AG Stock 170 Waiting Workshop 172 Planned for Workshop 174 Workshop Entry 176 Workshop Complete 180 Waiting for Export Dispatch 181 Waiting for Domestic Dispatch 182 Schedule for Carrier Zappod og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet November 24, 2022 Share Skrevet November 24, 2022 1 hour ago, nokiaas said: Jada. Her går det unna Er på 182 nå. 150 Production Started 151 Body Shop Started 152 Paint Shop Started 153 Assembly Started 155 Production Completed 160 Released to Distribution 168 AG Stock 170 Waiting Workshop 172 Planned for Workshop 174 Workshop Entry 176 Workshop Complete 180 Waiting for Export Dispatch 181 Waiting for Domestic Dispatch 182 Schedule for Carrier Skulle likt å ha så detaljert oversikt jeg og Men han selgeren min er så stressa at jeg tror det er like greit å ikke plage han for mye 😂 fupsaker, nokiaas og Maxmek reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet November 24, 2022 Share Skrevet November 24, 2022 (endret) På 22.11.2022 den 17.39, Maxmek skrev: Fikk beskjed idag om at I4'en er kom til Bavaria Arendal i går isammen med 21 andre ny biler!! De måtte få ut bilene så fort som mulig fordi de ventet et nytt lass med biler. Så da blir det kanskje ny bil i løpet av uka da 😊👍 Utstyr bilen ikke fikk var Active protecion og Personal eSim. Allers alt annet. Jeg krysset av for alt unntatt ventilerte seter. 47 registrerte idag, og 355 hittil i november, så bilene "pøser" på 👍 https://elbilstatistikk.no/ Fikk beskjed idag om at de har oppdaget en skade/skrap nederst på fronfanger, har vel subbet nedi et eller annet da. Så da er utlevering utsatt 😢. Mulig de måtte bytte hele frontfangeren. Endret November 24, 2022 av Maxmek fupsaker, Zappod og nokiaas reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 24, 2022 Share Skrevet November 24, 2022 3 minutter siden, Maxmek skrev: Fikk beskjed idag om at de har oppdaget en skade/skrap nederst på fronfanger, har vel subbet nedi et eller annet da. Så da er utlevering utsatt 😢. Mulig de måtte bytte hele frontfangeren. Det er sykt kjedelig å måtte starte med ny bil med lakkert front. Gå nøye over hele fronten å sjekk for skavanker, jeg har vel til dags dato aldri sett ett resultat fra ett lakkverksted som jeg har vært 100% fornøyd med. Maxmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hl98 Skrevet November 24, 2022 Share Skrevet November 24, 2022 Noen som har noen ladetips? Dette er min første elbil, så er litt blank. Har nå satt fast avreisetid 0630 hver ukedag. Cirka 15km hver vei. - Hvor ofte burde jeg lade og til hvilken prosent? - Burde jeg ha på klimatisering til avreisetiden? Bilen står stort sett i garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 25, 2022 Share Skrevet November 25, 2022 13 timer siden, Hl98 skrev: Noen som har noen ladetips? Dette er min første elbil, så er litt blank. Har nå satt fast avreisetid 0630 hver ukedag. Cirka 15km hver vei. - Hvor ofte burde jeg lade og til hvilken prosent? - Burde jeg ha på klimatisering til avreisetiden? Bilen står stort sett i garasje Lad til 80%, det holder. Alt etter hva som er dagligkjøring og for turer etc. Klimatisering er kjekt fordi det varmer batteriet i tillegg og pass på å ha strøm fra ladeboksen hele tiden, da bruker bilen strøm fra nettet for å varme opp batteri og bil. Så bruker du mindre energi når du skal kjøre. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet November 25, 2022 Share Skrevet November 25, 2022 18 hours ago, Zappod said: Skulle likt å ha så detaljert oversikt jeg og Men han selgeren min er så stressa at jeg tror det er like greit å ikke plage han for mye 😂 Klarte ikke la han være så veldig lenge, så jeg masa litt igjen i dag.. Nå er det jaggu kode 190 (In transit to the port of exit) nokiaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
army Skrevet November 25, 2022 Share Skrevet November 25, 2022 Hvordan reguleres temperaturen på klimatiseringen. Bilen er varm som et drivhus. Har lett i bruker manualen. "Lengden på klimatisering er avhengig av temperaturen?" Temperaturen på display er satt til 18 grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet November 25, 2022 Share Skrevet November 25, 2022 3 minutter siden, Zappod skrev: Klarte ikke la han være så veldig lenge, så jeg masa litt igjen i dag.. Nå er det jaggu kode 190 (In transit to the port of exit) Jeg ser flere har slått opp VIN nr på mdecoder. Den finner ikke min bil, men det gjør bimmer.work Der kommer det opp masse fine detaljer og man kan dobbeltsjekke at alle utstyrskodene er med på produksjonen i henhold til bestillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet November 25, 2022 Share Skrevet November 25, 2022 12 minutes ago, nokiaas said: Jeg ser flere har slått opp VIN nr på mdecoder. Den finner ikke min bil, men det gjør bimmer.work Der kommer det opp masse fine detaljer og man kan dobbeltsjekke at alle utstyrskodene er med på produksjonen i henhold til bestillingen. Har ikke VIN nr'et enda.. Men skal nok inn der å sjekke etterhvert ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet November 25, 2022 Share Skrevet November 25, 2022 Akkurat nå, Zappod skrev: Har ikke VIN nr'et enda.. Men skal nok inn der å sjekke etterhvert ja Bare be selger om å sende det til deg. Det ble tildelt ved kode 150 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå