Gå til innhold

Ettermontering av utstyr 2017 - 5 Serie


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har nylig kjøpt meg en BMW 5 Serie 2017 modell. Første gang jeg har kjøpt meg en BMW.

Den mangler en del utstyr som, bra Høyttalere, Night Vision og Soft Close. Vet dere om det er mulig og ettermontere noen av disse? Hvem skal man henvende seg til? Vet dere ca. pris? De høyttalerne jeg har i bilen har ikke så bra lyd. Setter pris på svar og hjelp! :)

 

Mvh

CR7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kanskje sjekke bimmers upgrade Norway på Facebook. Ikke noen erfaring med de selv, men har inntrykket av at de gjør en del oppgraderinger av BMW. Men jeg vil tro at oppgradering til Night Vision og Comfor Access kanskje koster mer enn det smaker. 

Oppgradering av stereo tror jeg de fleste bil-HiFi senter kan hjelpe deg med. Det finnes vel også en del plug and play kit der man kun oppgraderer høytaler-elementene med nye. Har du utstyrskode 676-Hifi så er det slik jeg har forstått dette anlegget som er enklest å oppgradere. Kan ikke se for meg at dette vil påvirke garanti. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, laffe skrev:

Du kan jo kanskje sjekke bimmers upgrade Norway på Facebook. Ikke noen erfaring med de selv, men har inntrykket av at de gjør en del oppgraderinger av BMW. Men jeg vil tro at oppgradering til Night Vision og Comfor Access kanskje koster mer enn det smaker. 

Oppgradering av stereo tror jeg de fleste bil-HiFi senter kan hjelpe deg med. Det finnes vel også en del plug and play kit der man kun oppgraderer høytaler-elementene med nye. Har du utstyrskode 676-Hifi så er det slik jeg har forstått dette anlegget som er enklest å oppgradere. Kan ikke se for meg at dette vil påvirke garanti. 

 

2 minutter siden, Reef89 skrev:

Alt er mulig på ettermontere.
Bare NW kameraet koster jo 39k, så skal du ha ledningsnett, braketter, nye nyrer, videomodul, litt div.

Har det selv og er vel mer til pynt enn i bruk...

 

Ja det er det jeg også tror, at det vil bli for dyrt... men skikkelig frustrerende med dårlig lydanlegg... skal sjekke litt rundt og se hva slags alternativer det er for å oppgradere lydanlegget. Takk for svar folkens. Vet dere hvor jeg kan finne utstyrslisten til bilen min på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange merketilpassede høyttaler sett til BMW. Hvilken ohm elementene skal ha og slikt er litt avhengig av hva som står i bilen fra før av. Med egen forsterker,eller uten forsterker osv. Har du med forsterker finnes det også plugg and play forsterker oppgraderinger å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...