Gå til innhold

Turbo-HF'$ BMW F10 523iA N53B30 Spacegrey


 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Heisann, litt nyheter og oppdateringer her, fikk nettopp telefon og har lagt på med Bilia, som fikk medhold i rustgaranti i blemme på førerdøren, men underkjent rustflekkene på sveisepunkter under, så dem må jeg da ta selv. :P Fått time i mai, og snart skal jeg ut og hente mine sommerhjul, med kliss nye dekk som har kommet og monteres på mine Sepang Bronze-lakkerte Style 331 19"! :D❤️ Når sneen gir seg, da.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, StigJ skrev:

Ble stilig med Sepang Bronze felger 👍

Tusen hjertelig takk for det, Stig 😃👍

14 timer siden, sveigis skrev:

Dette ble veldig fint HF💕🙏

///Mange tusen takk, Jan, så koselig ❤🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra de felgene der, var vel sånne jeg hadde på min F10 når jeg fikk den. Pen bil med nydelig motor du har her, last of its kind 👍

Tenker du synes det er godt å være tilbake i F10 igjen? Du har jo vært innom mye annet siden sist du hadde F10 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2021 den 11.13, Fredrik 90 skrev:

Ble bra de felgene der, var vel sånne jeg hadde på min F10 når jeg fikk den. Pen bil med nydelig motor du har her, last of its kind 👍

Tenker du synes det er godt å være tilbake i F10 igjen? Du har jo vært innom mye annet siden sist du hadde F10 😀

Tusen hjertelig takk, Fredrik 🥰 Ja, det stemmer, det, Style 331. 👍😃 Perfekt kombinasjon... Elsker F10 og vil ikke ha noe annet! 🙂 Elker generelt 5-serie mann, med stor forkjærlighet for E28, E34, spesielt E39 og F10, da, for å være helt nøyaktig... 😀👍😍

Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full oppløsning på bildene, tatt ved Technopolis, Fornebu etter hjulskift / omlegg. Særdeles fornøyd med mitt fargevalg, og mine planer videre, hehe! 8-) :D Goodride SA37 dekkene er også prima å kjøre på og lite støy. Idag har jeg tatt en ny vask av bilen, både inn- og utvendig, støvsuget, rengjort gummimattesettet og istedenfor lagt inn (års-)tidsriktige, originale, sorte tekstilmatter, ble pent! :D

20210414_160549.thumb.jpg.e5467812e026fc67802825c3613eac17.jpg

20210414_160715.thumb.jpg.617c7b2492166fc026cdb1cccd20f0d7.jpg

20210414_160839.thumb.jpg.f95bfe437c6db12fb8f8e7bfd9b50cb3.jpg

20210414_160847.thumb.jpg.8774d15e4c6be40e6281dd6124f31bb2.jpg

Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått riper, runde, små, grunne, ved den høyre forskjermen som jeg ikke vet hvor stammer fra, og ikke var der før, så da må de rubbes bort, og se hva jeg gjør med noen sår på den høyre fremfelgen. 8-) Det gledes også til å skifte frostvæske og termostat, for å få klimaanlegget til å fungere optimalt igjen. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, da skal bilen min leveres til lakkverksted for å fikse og fjerne rustblemmen på førerdøren, og så undersøker jeg pris og tid på å fjerne rusten under, på sveisepunktene bak samtidig. Spent! 😃👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...