Gå til innhold

Problemer med Spotify og Connected Drive.


Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Kjennern skrev:

CIC/NBT krever kabel om du skal ha full Spotify app integrasjon. Med bluetooth kan du kun ta tilbake/frem i spillelisten.

Okei. Vet ikke hva jeg hadde, hadde touchskjerm, 2018-modell. Der hadde jeg full Spotify-integrasjon via kun bluetooth sålenge "apps" var huket av i menyen som vist på bildet (Bla i spillelister, søke opp sanger ++), det kan sikkert stemme at eldre iDrive-systemer krever kablet overføring for å få tilgang på alt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dæven der fungerte det, gitt. Uten at jeg klikket på noen "Apps", så fikk jeg endelig opp Spotify-appen under Connected Drive og kan nå velge album og spillelister på kontrollskjermen. Håper det varer denne gangen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ove67 så bra! Hos meg koblet den seg også automatisk mot "apps" så jeg slapp å trykke på den eller gjøre noe, det var tut og kjør. Mens når vi var to telefoner koblet til samtidig via blåtann så var det greit å la min være koblet til telefon og fruens på apps eller bluetooth lyd(så slipper vi klager på musikk :Dog da var jeg inne og omrokkerte på menyen der og fant ut litt diverse :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge var Adam i Paradis...

Idag var Spotify-symbolet borte igjen. Prøvde å hake av for Apper, men da stod den bare å spant i evighet så jeg måtte avbryte.

Nå begynner jeg å bli lei. Ser ut som integrasjon Android-BMW er for ustabil. Må kanskje gå over til iPhone.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med dette!

Jeg kom plutselig på en plausibel forklaring på hvorfor Spotify IGJEN stoppet å dukke opp i Connected Drive-menyen. Kanskje Spotify igjen var oppgradert? Men nei - det er fortsatt 11.mai-versjonen på telefonen.

Jeg har prøvd å hake av for Apps i telefonmenyen. Men da står det "Oppretter forbindelse....Start ev. appen" mens "ventehjulet" går i evighet. Jeg har prøvd å starte Spotify på telefonen mens iDrive venter, men det hjelper ikke.

I telefoninnstillinger har jeg nå også haket av under "Bluetooth-informasjon": "Bilens WiFi" og "Internett-hotspot".

Ingenting hjelper. Dette er utrolig frustrerede - noen tips hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Saltkjelen said:

Jeg slet med det samme i min i3 med NBT EVO ID6 (iDrive 6), og en softwareoppdatering hos BMW løste saken. Dette gikk på bilens nybilgaranti siden Spotify hadde helt sluttet å fungere.

OK. Takk for tips. Får høre med Bavaria imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
På 21.3.2021 den 19.16, Saltkjelen skrev:

Jeg slet med det samme i min i3 med NBT EVO ID6 (iDrive 6), og en softwareoppdatering hos BMW løste saken. Dette gikk på bilens nybilgaranti siden Spotify hadde helt sluttet å fungere.

Da burde dette kanskje funke på en 16mod. G11 også da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...