Kjell Z3 Skrevet September 5, 2020 Skrevet September 5, 2020 10 timer siden, Dex85 skrev: Takk! Jo fordi lydmessig så skal den smelle når den revves mellom 6 og 7 000 rpm 😅 Takker! Elsker bilen! 😅 Hehe, kjære deg, du trenger ikke smelle noe som helst for å imponere med den der. Larsinnj og Dex85 reagerte på dette 2
Dex85 Skrevet September 7, 2020 Forfatter Skrevet September 7, 2020 På 5.9.2020 den 12.09, Kjell Z3 skrev: Hehe, kjære deg, du trenger ikke smelle noe som helst for å imponere med den der. Hehe joa... Men det er jo litt gøy med noen smell... 😆 Walkabout reagerte på dette 1
Walkabout Skrevet September 7, 2020 Skrevet September 7, 2020 Vanvittig rå bil. Pøs på med bilder. Gratulerer Dex85 reagerte på dette 1
papertiger Skrevet September 8, 2020 Skrevet September 8, 2020 Gratulerer med en av tidenes råeste BMWer. Bøyer meg i hatten! Dex85 reagerte på dette 1
Dex85 Skrevet September 8, 2020 Forfatter Skrevet September 8, 2020 18 timer siden, Walkabout skrev: Vanvittig rå bil. Pøs på med bilder. Gratulerer Hehe takk! Det kommer en del nye bilder snart 3 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med en av tidenes råeste BMWer. Bøyer meg i hatten! Tusen takk!
hanssae Skrevet September 8, 2020 Skrevet September 8, 2020 Gratulerer med en fantastisk bil Turtall og smelling klarer jeg nok ikke å forså , men god smak med bilvalget har du 😉 Dex85, Ron Jeremy og Ampera reagerte på dette 3
Walkabout Skrevet September 8, 2020 Skrevet September 8, 2020 8 timer siden, hanssae skrev: Gratulerer med en fantastisk bil Turtall og smelling klarer jeg nok ikke å forså , men god smak med bilvalget har du 😉 Er vel akkurat den forskjellen som markerer Alpina vs ///M - og jeg tilhører nok også sistnevnte kategori som setter pris på turtall og smell i en sånn type bil Dex85 og Mathiseen reagerte på dette 1 1
Dex85 Skrevet September 12, 2020 Forfatter Skrevet September 12, 2020 På 8.9.2020 den 11.33, hanssae skrev: Gratulerer med en fantastisk bil Turtall og smelling klarer jeg nok ikke å forså , men god smak med bilvalget har du 😉 Haha takker ! 😁 På 8.9.2020 den 20.18, Walkabout skrev: Er vel akkurat den forskjellen som markerer Alpina vs ///M - og jeg tilhører nok også sistnevnte kategori som setter pris på turtall og smell i en sånn type bil Helt enig 😅 Noen flere bilder med skiltet mitt 😂 Ampera, Walkabout, Hpi og 4 andre reagerte på dette 7
Walkabout Skrevet September 12, 2020 Skrevet September 12, 2020 Stilig. Ville også fått foliert refleksene bak (kanskje disse i blank sort for en kontrast), samt på med sorte N-merker så er du der Dex85 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå