Kjell Z3 Skrevet September 5, 2020 Share Skrevet September 5, 2020 10 timer siden, Dex85 skrev: Takk! Jo fordi lydmessig så skal den smelle når den revves mellom 6 og 7 000 rpm 😅 Takker! Elsker bilen! 😅 Hehe, kjære deg, du trenger ikke smelle noe som helst for å imponere med den der. Dex85 og Larsinnj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dex85 Skrevet September 7, 2020 Forfatter Share Skrevet September 7, 2020 På 5.9.2020 den 12.09, Kjell Z3 skrev: Hehe, kjære deg, du trenger ikke smelle noe som helst for å imponere med den der. Hehe joa... Men det er jo litt gøy med noen smell... 😆 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 7, 2020 Share Skrevet September 7, 2020 Vanvittig rå bil. Pøs på med bilder. Gratulerer Dex85 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 8, 2020 Share Skrevet September 8, 2020 Gratulerer med en av tidenes råeste BMWer. Bøyer meg i hatten! Dex85 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dex85 Skrevet September 8, 2020 Forfatter Share Skrevet September 8, 2020 18 timer siden, Walkabout skrev: Vanvittig rå bil. Pøs på med bilder. Gratulerer Hehe takk! Det kommer en del nye bilder snart 3 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med en av tidenes råeste BMWer. Bøyer meg i hatten! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet September 8, 2020 Share Skrevet September 8, 2020 Gratulerer med en fantastisk bil Turtall og smelling klarer jeg nok ikke å forså , men god smak med bilvalget har du 😉 Ampera, Ron Jeremy og Dex85 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 8, 2020 Share Skrevet September 8, 2020 8 timer siden, hanssae skrev: Gratulerer med en fantastisk bil Turtall og smelling klarer jeg nok ikke å forså , men god smak med bilvalget har du 😉 Er vel akkurat den forskjellen som markerer Alpina vs ///M - og jeg tilhører nok også sistnevnte kategori som setter pris på turtall og smell i en sånn type bil Dex85 og Mathiseen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dex85 Skrevet September 12, 2020 Forfatter Share Skrevet September 12, 2020 På 8.9.2020 den 11.33, hanssae skrev: Gratulerer med en fantastisk bil Turtall og smelling klarer jeg nok ikke å forså , men god smak med bilvalget har du 😉 Haha takker ! 😁 På 8.9.2020 den 20.18, Walkabout skrev: Er vel akkurat den forskjellen som markerer Alpina vs ///M - og jeg tilhører nok også sistnevnte kategori som setter pris på turtall og smell i en sånn type bil Helt enig 😅 Noen flere bilder med skiltet mitt 😂 Walkabout, Fahad, KireS og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 12, 2020 Share Skrevet September 12, 2020 Stilig. Ville også fått foliert refleksene bak (kanskje disse i blank sort for en kontrast), samt på med sorte N-merker så er du der Dex85 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå