Kvasi Skrevet November 7, 2020 Forfatter Share Skrevet November 7, 2020 (endret) 1 time siden, Gabz skrev: Så veldig hel og grei ut denne Eksosen løftet baken mange hakk, helt enig at dobbelt utblås er et must kontra den stygge ovale stussen. Ser og høres definitivt bedre ut ja. Og så innbiller jeg meg at den går bittelitt bedre. Sikkert placebo men det kan jeg leve med Endret November 7, 2020 av Kvasi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 7, 2020 Forfatter Share Skrevet November 7, 2020 Vinterhjuleme som fulgte med bilen var ikke akkurat lekre og piggfritt er ikke en favoritt Så da ble det piggdekk på de originale sommerfelgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2020 Tony Soprano, Daniel., papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2020 (endret) Det var ikke diskanter ved speilet originalt i denne og det kan jeg ikke leve med, so; bassbroters to the rescue Endret Desember 4, 2020 av Kvasi Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojask Skrevet Desember 5, 2020 Share Skrevet Desember 5, 2020 Fin bil og fine mods 😊 Måtte du kjøpe nye deksel med plass til høyttaler? Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2020 3 timer siden, fotojask skrev: Fin bil og fine mods 😊 Måtte du kjøpe nye deksel med plass til høyttaler? Ja. Kostet en tusenlapp for paret så gadd ikke å ta jobben med å montere i de originale samt gjøre det mindre fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojask Skrevet Desember 5, 2020 Share Skrevet Desember 5, 2020 4 timer siden, Kvasi skrev: Ja. Kostet en tusenlapp for paret så gadd ikke å ta jobben med å montere i de originale samt gjøre det mindre fint. Det tror jeg var et godt valg 😊 Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2020 Bilen går jo ganske godt så har tenkt at det kanskje var på sin plass med bedre bremser så når jeg kom over denne dealen var det bare å slå til.https://kylekeeton.com/products/free-shipping-red-brembo-style-auto-universal-2pcsset-disc-brake-caliper-covers-replacement-parts-callipers-accessories/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 5, 2020 Share Skrevet Desember 5, 2020 Bremb faktisk 😂 nesten Brembo! Satse på de funker bra 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2020 1 time siden, papertiger skrev: Bremb faktisk 😂 nesten Brembo! Satse på de funker bra 👍🏻 Ja. Bortimot 5 dollar så de bør være bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 6, 2020 Share Skrevet Desember 6, 2020 Her har jeg vært innom flere ganger ,men ikke sagt noe 😩. Men gratulerer med fin e91 . Kjære tid hvor mye finere det ble med ny eksos på den noe helt annet. E91 som du har den ,da er de fine .👍 Disse er jo på lik linje med alle andre 3serier biler som blir brukt av ungdommer . Noen vet å respektere de ,andre gir pokker så da er det gøy å se noen tar vare på de og ikke herjer de i stykker .😀 Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 6, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2020 Denne har sluppet unna herjing og vraking siden den har hatt samme eier siden 2011 som har tatt vare på og brukt penger på den ved behov, så det må jeg nesten fortsette med sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 6, 2020 Share Skrevet Desember 6, 2020 12 minutter siden, Kvasi skrev: Denne har sluppet unna herjing og vraking siden den har hatt samme eier siden 2011 som har tatt vare på og brukt penger på den ved behov, så det må jeg nesten fortsette med Musikk i mine ører 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2020 (endret) Kjøpte bilen med nye bremser, trodde jeg, så etter random blinking i slitasjevarsling kjøpte jeg nye sensorer og gikk løs på å bytte de. Viste seg selvsagt at på den ene var ledningen slitt av, og at alle klossene var på minimum når jeg først kikket på det. Så, PO hadde altså byttet skiver men ikke de dårlige klossene.. Byttet alt og sprøytet bilen med Fluid Film samtidig så nå er jeg klar for både bremsing og salting iflere mnd. Endret Desember 22, 2020 av Kvasi sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2020 4 + grader kl 23 nord for polarsirkelen i kveld, ganske sikker på at sommerhjulene skal på igjen til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå