mkj Skrevet Desember 7, 2020 Share Skrevet Desember 7, 2020 Som de fleste har merket har vi gjort en oppdatering av softwaren. Vi har litt oppryddingsarbeid foran oss denne uken, så vi ber om litt tålmodighet 😅 🙏 gallay, hsd, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 9, 2020 Share Skrevet Desember 9, 2020 (endret) Det er for mye informasjon. Det er viktig å skille mellom viktig og mindre viktig informasjon - synes selv jeg holdt på å drukne i et hav av unødvendig statistikk når jeg surfet her nå. For å bruke et gammelt uttrykk: We are here to roast the turkey, not to learn how it grew up! Endret Desember 9, 2020 av Werther Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 Hvor har knappene i høyre hjørne gjemt seg? De for varsler og meldinger. Jeg kan fortsatt klikke der men jeg ser de ikke. Bruker jeg Samsung nettbrett så ser jeg de såvidt men på PC med Opera så er de helt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 25, 2021 Share Skrevet Januar 25, 2021 Hvordan endrer jeg signaturen min nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 25, 2021 Share Skrevet Januar 25, 2021 (endret) 5 timer siden, ogee1 skrev: Hvordan endrer jeg signaturen min nå? Du trykker på de tre stripene oppe i høyre hjørne og får fram dette: Trykk så på konto og videre kontoinnstillinger. Da havner du hit: Så trykker du på innstillingsområde. Og der ser du Signatur på rullgardinmenyen Endret Januar 25, 2021 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 26, 2021 Share Skrevet Januar 26, 2021 10 timer siden, Marius2002 skrev: Du trykker på de tre stripene oppe i høyre hjørne og får fram dette: Takk! Jeg har ikke de tre stripene. Men jeg fant innstillingene. Helt opp til høyre står avataren min og brukernavnet. Ved brukernavnet er det ei lita pil som åpner en meny med Innhold og Innstillinger. Da kommer jeg dit du viser. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 26, 2021 Share Skrevet Januar 26, 2021 14 minutter siden, ogee1 skrev: Takk! Jeg har ikke de tre stripene. Men jeg fant innstillingene. Helt opp til høyre står avataren min og brukernavnet. Ved brukernavnet er det ei lita pil som åpner en meny med Innhold og Innstillinger. Da kommer jeg dit du viser. Godt det ordnet seg Det er vel litt forskjell fra Android og iPhone og nettleser fra datamaskin. ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå