liffi Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden Tja… hvor skal man starte. Kjøpe bil usett utifra 3-4 bilder etter et par glass vin er sjeldent vinn!! uansett. Ukene gikk å det ble fly til Ålesund, der møtte jeg 2 stk mer slitne E39 en hva jeg husket. Jeg er mann av ord ( sånn ca ) så vi heiv oss av sted. Etter ca 1min kjøring registrerte jeg en lyd, å etter 17min snudde vi. Hjulager bak helt gåent - løst hjul å 2 andre lager mye lyd. Alt inni er løst på begge bilene da det var påbegynt interiørbytte. Greit irriterende med løse deler som henger å rasler godt jeg kjøpte 2stk så man kom seg hjem uansett det positivet er at eier bytter hjullager å leverer bilen her, + den har et pent lilla ish sport interiør. Usikker hvor bilde av resten er men her ser man fargen Å her er herligheten som kom seg hjem .. Werther, sveigis, Otis og 2 andre reagerte på dette 5
sveigis Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Ok Liffi da spør jeg før jeg gratulerer deg ,er disse kjekke og ha altså ?😎 Men ja forresten gratulerer . Hva slags planer ser Kilemo for seg her på disse ?
liffi Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Det er dem overhode ikke, men den ene var fin for rust med det pene interiøret, så tenkte og få den sammen og solgt så blir den andre bil til det årlige treffet ( var planen ) men den sølv har stått uten dørhåndtak å regnet inn å vært delebil så bare revet i stykker greier og kappet ut deler av kanal. Ble ikke informert om dette.. 🥸 nei, ble vel flopp dette her! sveigis reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Om du skal handle biler her oppe i området så må du bare skrike ut, vi er nok alltids noen som kan ta en kikk for deg, så slipper du kanskje de store overraskelsene 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå