liffi Skrevet Mars 20, 2021 Share Skrevet Mars 20, 2021 Tenkte å lage en liten bilde tråd på ymse prosjekter som kommer innom. Liker kjøp & salg hobby da man får prøvd mye rart samt kanskje tjent en slant Orker ikke legge ut alt fra start, men får starte med noen fra siste året også prøve og oppdatere fremover. Legger også ved prisen på de nyeste oppdaterte om noen kanskje kan være interisert 525 "konebilen" som jeg skulle ha helt til jeg fant noe mer spennede så den røyk . 525 xdrive som jeg kjøpte for å ha til M550’n kom ( som jeg fremdeles har ) x5 40d som også var innom en rask tur, meget bra utstyrt som gikk til en forhandler i skien som jeg faktisk tror ligger for salg fremdeles der ( de priset den alt for høyt ) så ramlet det inn en X5M å fy søren for en bil den gikk billig til en kompis å han pendler til å fra jobb med den. så var det innom en X3 35d som viste seg å ha motorfeil. Banket i motor så den ble solgt ganske så billig til en bekjent ( på forumet ) som skal få den på veien igjen. nå har jeg en 2010 X5 40d igjen som jeg gjorde en byttedeal med i dag så den ryker ila neste uke om alt går i orden med en 6serie Grand Coupe + lite mellomlegg 🙃 oppdaterer så fort den er hjemme. fupsaker, Peak, BimmerFan! og 23 andre reagerte på dette 26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 21, 2021 Share Skrevet Mars 21, 2021 Ser ut som om du har mye morsomt innom. liffi, Marius2002 og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 21, 2021 Share Skrevet Mars 21, 2021 Følger med her liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2021 Denne rakk innom i noen dager også før fatter snappa den opp 🙃 fikk skilt på fredag. x6 50i som er godt utstyrt. Ny motor, girkasse og diff for 60k siden! Artig bil Walkabout, Ron Jeremy, paukri og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Mars 21, 2021 Share Skrevet Mars 21, 2021 Hvordan er bagasjeromsplassen i X6 vs X5 - E-serie? Du som har hatt begge på plenen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 22, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2021 10 timer siden, humpfy skrev: Hvordan er bagasjeromsplassen i X6 vs X5 - E-serie? Du som har hatt begge på plenen. Mister jo litt plass men kan ta noen eksakte mål jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 22, 2021 Share Skrevet Mars 22, 2021 X5m som pendle bil ja! Da har man en unik evne til å fortrenge bensinutgifter🤠 danskiii, Walkabout, Snagg30 og 8 andre reagerte på dette 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 22, 2021 Share Skrevet Mars 22, 2021 Kom med bilde av interiøret i 6 serien nå Leiv liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 22, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2021 5 timer siden, danskiii skrev: Kom med bilde av interiøret i 6 serien nå Leiv fupsaker, BimmerFan!, Hpi og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 22, 2021 Share Skrevet Mars 22, 2021 Du kommer ikke til å tro meg, men jeg tenkte tidligere i dag når jeg leste denne tråden at det var den 6GCen med den nydelige, men for noen sære, fargekombinasjonen som har ligget på Finn i en evighet du hadde fått fingrene i. Og joda, det var det! 🤩 for en ufattelig lekker bil! liffi og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2021 Ikke denne til 599k som ligger ute enda men tvilling bilen liker komboen men litt sær ja. Spenne å se om man blir kvitt den igjen men finnes flere en meg som synes den er litt fin også håper jeg ! Ampera, sveigis og papertiger reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 26, 2021 Share Skrevet Mars 26, 2021 @liffi Liffi hver gang han er og ser på bruktbil.... Otis, Daniel., Bimmerlorris og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 26, 2021 Share Skrevet Mars 26, 2021 25 minutter siden, Werther skrev: @liffi Liffi hver gang han er og ser på bruktbil.... "HOLD AUT YA HAAAAND" 😂 danskiii, Bimmerlorris, liffi og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2021 Faen ikke langt unna sannheten .... 😂 danskiii og scoot reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 12, 2021 Forfatter Share Skrevet April 12, 2021 Regn å styr men 6’rn er her 😂 Pekka, fupsaker, Sjakalen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå