Otis Skrevet November 13 Skrevet November 13 Han eksperten på Strandveien auto i Trondheim gjorde min på rundt 4 timer, og dette var for over 1 år siden. De blir veldig gode, når de samme personene får jobbene hver gang.
RF91 Skrevet November 13 Skrevet November 13 Aah, okei. Da forklara jo saken tålig greit 😄 Får ta meg ein ringerunde og høyra om jobben e gjort på E70'en min Ingvaldsen reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Har byttet pdc sensor uten hell, kontakt var grønn men prøvde å redde den med oxydløser men hjalp ikke. Må nok sikkert til med feilsøking uten for min tolmodighet å kompetanse så det får nok bare plinge ved vær oppstart. prøvde å berge lykter med nye nightbreaker pærer, men ble ingen endring. Ser på første bilde med ei ny pære og det andre med 2 kan se at det er no feil i lysbilde spesielt på venstre lykt. Lysebildet er skeivt fordi bilen er jekket opp på ene siden . men til nød gode nok nærlys så ledbaren kom på igjen. Å åpne lykter å bytte prosjektor har jeg ikke tolmodighet til. om noen klarer å finne kontakt med ledningstubb til pdc sensor i bmw systemet så mottas det gjerne.
Skulebollen Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg kjøpte komplett nytt ledningsnett til pdc bak når jeg hadde e61. Dette kostet ikke mer enn 6-700 i den tid Ingvaldsen reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden 22 minutter siden, Skulebollen skrev: Jeg kjøpte komplett nytt ledningsnett til pdc bak når jeg hadde e61. Dette kostet ikke mer enn 6-700 i den tid fant faktisk det nå til e70, men det er 2 forskjellige delenr og det ser ut som 61128039827 er til bil med msport. koster 970kr på gs, flotte greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå