Otis Skrevet November 13 Skrevet November 13 Han eksperten på Strandveien auto i Trondheim gjorde min på rundt 4 timer, og dette var for over 1 år siden. De blir veldig gode, når de samme personene får jobbene hver gang.
RF91 Skrevet November 13 Skrevet November 13 Aah, okei. Da forklara jo saken tålig greit 😄 Får ta meg ein ringerunde og høyra om jobben e gjort på E70'en min Ingvaldsen reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet Lørdag kl. 21:53 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 21:53 Har byttet pdc sensor uten hell, kontakt var grønn men prøvde å redde den med oxydløser men hjalp ikke. Må nok sikkert til med feilsøking uten for min tolmodighet å kompetanse så det får nok bare plinge ved vær oppstart. prøvde å berge lykter med nye nightbreaker pærer, men ble ingen endring. Ser på første bilde med ei ny pære og det andre med 2 kan se at det er no feil i lysbilde spesielt på venstre lykt. Lysebildet er skeivt fordi bilen er jekket opp på ene siden . men til nød gode nok nærlys så ledbaren kom på igjen. Å åpne lykter å bytte prosjektor har jeg ikke tolmodighet til. om noen klarer å finne kontakt med ledningstubb til pdc sensor i bmw systemet så mottas det gjerne.
Skulebollen Skrevet Lørdag kl. 22:00 Skrevet Lørdag kl. 22:00 Jeg kjøpte komplett nytt ledningsnett til pdc bak når jeg hadde e61. Dette kostet ikke mer enn 6-700 i den tid Ingvaldsen reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet Lørdag kl. 22:25 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 22:25 22 minutter siden, Skulebollen skrev: Jeg kjøpte komplett nytt ledningsnett til pdc bak når jeg hadde e61. Dette kostet ikke mer enn 6-700 i den tid fant faktisk det nå til e70, men det er 2 forskjellige delenr og det ser ut som 61128039827 er til bil med msport. koster 970kr på gs, flotte greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå