Ingvaldsen Skrevet Juli 6, 2021 Share Skrevet Juli 6, 2021 Det er langt enklere å reise til bmw eller et annet verksted som har ista program å få lagt inn originalt program enn å bytte hjerne fra brukt bil som er alt annet en rett fram uten å inngå kompromiss uglefossen og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 6, 2021 Share Skrevet Juli 6, 2021 48 minutes ago, Roger Holdorf said: Problemet er at chipperen har tatt ferie, butikken er stengt, pluss at han hevdet at det var umulig at det kunne være det som var feil. Dette hørtes ut som en du burde advare andre mot. Dersom han mener han driver seriøs butikk, burde han kunne resette bilen tilbake til originalt. Om jeg hadde måtte ventet et par uker for å få han til å stå til ansvar for det hadde jeg gjort det fremfor å bruke masse penger og tid på en ny ECU som kanskje det blir et styr å få til å fungere skikkelig. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Holdorf Skrevet Juli 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2021 Vi har fortsatt ikke noe bevis for hverken ditt eller datt. Må finne feilen før noen kan dømmes. I dag har jeg tatt ut begge vanos solinoid for å sjekke om de kunne være årsaken. Fant ingen feil på de. De så helt nye ut ingen koks eller sot. Omet dem og begge målte 11 ohm. I morgen skal jeg sjekke oxygensensorene, selv om chipperen sa han hadde slått dem av. Det er vel også to vanos filtere ett eller annet sted som også kunne vært sjekket. Jeg finner dem ikke , mulig de står bak air cond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Holdorf Skrevet Juli 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2021 Mener jo fortsatt at BMW verkstedet burde gjort denne feilsøkinga da jeg leverte bilen inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Juli 6, 2021 Share Skrevet Juli 6, 2021 5 minutter siden, Roger Holdorf skrev: Mener jo fortsatt at BMW verkstedet burde gjort denne feilsøkinga da jeg leverte bilen inn Regner med du oppga at bilen nylig hadde blitt omprogrammert av en dude helt uten peiling? StigJ, Olaandref, uglefossen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Holdorf Skrevet Juli 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2021 Nei, jeg sa det ikke akurat sånn, Jeg fortalte den var chippet og hvor det var gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Holdorf Skrevet Juli 10, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2021 Feilen er funnet. 0 kompresjon på syl 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 10, 2021 Share Skrevet Juli 10, 2021 Rart at ikke har hørt det før. For manglende kompresjon bør man kunne høre under oppstart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå