Gå til innhold

Mangler DAB

Elwaro
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Otis skrev:

Da skal det vær det systemet som heter CIC, og da vil jeg anta at ditt beste valg er mObridge DAB

Ikke beste, men det enkleste (og beste av det uoriginale). Personlig ville jeg gått for en ny original CIC-spiller med DAB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Ikke beste, men det enkleste (og beste av det uoriginale). Personlig ville jeg gått for en ny original CIC-spiller med DAB.

Det var en formuleringsfeil av meg, saltkjelen. Bra du følger med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Kufatec på CiC i E60. Fungerer greit det. Vet ikke hvordan Mobridge er i forhold, men den fungerer vel på noenlunde samme måten. (Kufatec bruker CD-porten. Mulig Mobridge bruker noe annet).

Det ligger en egen DAB-tråd her. Du finner nok svar på mye der:

Endret av *MrB*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Elwaro skrev:

Hvordan er dette med kostnader? Hva koster ca. et uoriginalt anlegg og hva er prisen for et nytt? Og hvor mye koster montasje fra en kompetent fagmann?

Ny enhet koster opp mot 20 tusen.. Er nok ikke lett å finne en brukt CIC med DAB+ siden Z4 har egen type spiller. :(

Originalt er helt klart å foretrekke siden dekningen blir på høyde med gamle FM dekningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Elwaro skrev:

Hvordan er dette med kostnader? Hva koster ca. et uoriginalt anlegg og hva er prisen for et nytt? Og hvor mye koster montasje fra en kompetent fagmann?

En Kufatek koster ca 6.000,- ferdig montert.

Tidligere hadde BMW pant på gammel enhet hvis du kjøpte ny med innebygd DAB, men vet ikke om det er tilfelle lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Øyvind L. skrev:

Ny enhet koster opp mot 20 tusen.. Er nok ikke lett å finne en brukt CIC med DAB+ siden Z4 har egen type spiller. :(

Originalt er helt klart å foretrekke siden dekningen blir på høyde med gamle FM dekningen..

Såpass, ja. Det blir alt for dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maxmek skrev:

En Kufatek koster ca 6.000,- ferdig montert.

Tidligere hadde BMW pant på gammel enhet hvis du kjøpte ny med innebygd DAB, men vet ikke om det er tilfelle lengre.

Mener å ha hørt at Bilextra selger/monterer. Stemmer det? I Østfold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...