PIIIPower Skrevet September 30, 2021 Share Skrevet September 30, 2021 Hei, Har en gammel momentsak med skive og nål, men den fungerer best på store ting med god plass rundt, ikke rundt omkring i en E90 med andre ord Har noen noen anbefaling på type/modell som kan bruke all-round? Har tatt det meste på feelingen tidligere, men har blitt gammal og pirkete . Tenker på valg av momentområde og 1/2, 3/8 eller 1/4. Typisk arbeid er bremser, dempere, filterjobber og kanskje muligens clutch (hvis jeg finner en utmerket DIY). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 30, 2021 Share Skrevet September 30, 2021 Jeg har en fra Clas Ohlson som er sikkert 15 år gammel, den tar fra 40-220/250nm ish. Den har fungert fint. Den var billig den gangen, type 300,-. Nå er den slapp i fisken da den har blitt glemt med fjærspennet på. Så nå er 120nm ca 150nm på måleren. Den er 1/2" feste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 30, 2021 Share Skrevet September 30, 2021 (endret) Her 2 momentnøkler fra Biltema. En 3/8" (5-30Nm) og en 1/2" (40-210Nm). Synes begge har fungert fint sålenge jeg har hatt de. Mest fornøyd med den lille faktisk. Husker du å ta ut fjærspennet etter bruk, så bør de holde lenge, selv om du kjøper billig typ Biltema, Clas Ohlson, Jula osv. Endret September 30, 2021 av *MrB* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 30, 2021 Share Skrevet September 30, 2021 Har ca. samme som de over, tre stykk i området ca. 8-240Nm + den med skive som aldri brukes. Kjøpt i vanlige bilbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 30, 2021 Share Skrevet September 30, 2021 Har wurth sine i 1/2",3/8" og 1/4" og er veldig fornøyd med de! ganske rimelige om du får maks rabatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 30, 2021 Share Skrevet September 30, 2021 @Ingvaldsen: hvordan er det med Wurth og privatpersoner? Jeg vil si at de har en del bra, men den eneste måten å kjøpe noe er i fysisk butikk. Kan ikke se basepris på nettet en gang. Dermed har det blitt null ting fra de på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet September 30, 2021 Forfatter Share Skrevet September 30, 2021 (endret) Tja, for å registrere deg som kunde må du ha org.nr, men det tar noen minutter i Brønnøysund å skaffe seg ett enkeltpersonforetak. Legg i rette næringskoder i brreg så får du konto hos wurth,. Om prisene blir så voldsomt bra er en annen ting, men det blir billigere enn å betale over disk uten konto. Endret September 30, 2021 av PIIIPower Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 30, 2021 Share Skrevet September 30, 2021 Joda, men jeg følte at å registrere ENK bare for å handle på nett hos Wurth var litt i overkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet September 30, 2021 Share Skrevet September 30, 2021 Stahlwille manoskop 730 serien, kjøp fra tyskland, f.eks jensputzier så er prisene helt ok da har du nøkkel livet ut og slipper det tullet med å drive å stramme opp og ned fjæra. blir også av egen erfaring mye mere brukt da det er så lettvint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 30, 2021 Share Skrevet September 30, 2021 4 timer siden, E.C. skrev: @Ingvaldsen: hvordan er det med Wurth og privatpersoner? Jeg vil si at de har en del bra, men den eneste måten å kjøpe noe er i fysisk butikk. Kan ikke se basepris på nettet en gang. Dermed har det blitt null ting fra de på meg. Siden jobben har veldig bra avtale med wurth får jeg sjeldent mindre enn 50% rabatt på alt med unntak av produkt som er på kampanje. som vanlig privatperson avhenger det veldig på hvem som står bak disken når du skal handle, noen vil gi deg mest mulig rabatt for å være grei mens andre tar full pris betaler du fullpris på wurth er ting veldig dyrt, får du rabattert pris synes jeg det meste av redskap å utstyr er rimelig priset er også veldig fornøyd kvaliteten på utstyret, nesten alt verktøyet mitt er fra wurth og angrer ikke på det! mitt mest brukte wurth verktøy er nok muligens 1/2 momentnøkkel eller 1/4 pipesettet dems! eneste ubrukelige på wurth er kappskive til vinkelsliper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 30, 2021 Share Skrevet September 30, 2021 Heldig der, får kanskje høre med deg om jeg skal ha verktøyvogn 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå