Gå til innhold

18" felg til E93 for smått?


The Quark
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt en E93 325I og trenger nye sommerfelger til den. Dette er ikke noe smykkeskrin (bilen er teknisk veldig bra, men har noen lakkskader) og jeg tror ikke jeg gidder å bruke masse penger på å gjøre den til et heller. Bilen kommer til å bli en slags bruksbil for å transportere seg fra A til B på godværsdagene.

Jeg tenkte i utgangspunktet holde meg til originaldimensjoner, som på denne er 18", mest for bedre komfort. Men jeg er litt redd for at 18" ser litt smått ut på disse bilene, hva tenker ekspertene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19" er også originaldimensjon på E9x. Jeg synes 19" ser perfekt ut på disse og hadde valgt det any day, men klart, du har mer komfort med 18” hjul (egen erfaring fra E91 med både 18 og 19). Ligger en del bruke originalfelger til E9x ute på finn. 
Ellers, gratulerer med kjekk bil! Med fin motor også 😃

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, papertiger skrev:

19" er også originaldimensjon på E9x. Jeg synes 19" ser perfekt ut på disse og hadde valgt det any day, men klart, du har mer komfort med 18” hjul (egen erfaring fra E91 med både 18 og 19). Ligger en del bruke originalfelger til E9x ute på finn. 
Ellers, gratulerer med kjekk bil! Med fin motor også 😃

Takk takk. Hadde for mange år siden (da de var ny) en E92. Kjørte 19 på den og er egentlig ikke i tvil om at det ser bedre ut, men er litt i tvil med denne med tanke på komfort altså... For slik jeg husker det (nå er det vel 12 år siden da...) så var det bedre kjørekomfort i denne E93 med 18" på enn det jeg husker E92 med 19" var.

Endret av The Quark
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felg gjør mye med en bil, iallfall en som skal fremstå sportslig. Her hadde jeg utvilsomt gått for 19" :) 

Mye fine originalfelg som dukker opp på Finn, så ville fulgt med der. Er ikke bilen strøken så trenger heller ikke felgene være mint condition. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, *MrB* skrev:

Legger ved et bilde av min gamle E92 med 225-felgene. Synes de kler alle E9X godt. De er 19", men E9X "tåler" 18" også, uten at det ser smått ut.

 

38_1957522732_xl.jpg

De 225-felgene såveldig bra ut ja. Kanskje jeg må lete etter slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns E9x generasjonen kler 19" aller best, men 18" fungerer det også. :)

Har hatt E90 og E91, og prøvde litt ulike 18" og 19" tommere, og syns generelt at de så best ut med 19", selv om felg designet hadde litt av "skylden" for det :P

Syns ikke det var så himla stor forskjell i komfort mellom 18" og 19" egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...