Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Saltkjelen skrev:

Jeg beundrer at du nyter og er så spontan som du er, Simon! Dette er intet annet enn ekstremt. Gratulerer, og igjen - tusen takk for hjelpen hos Cools! :) 

Det er ganske morsomt og reise på slike turer spontant og, Nederland turen var på ren impuls og ofte så synes jeg at det som ikke er nøye planlagt blir kjekkere :) igjen ingenting å takke for, bare kjekt og kunne hjelpe tilbake omsider. 

Synd vi aldri fikk montert mine dørtrekk😂 tror det hadde blitt pent, de passer jo bolt inni ny bilen men med feil sømmer.. 

1 time siden, ahj skrev:

Gratulerer @Snagg30! :D Det må være den ultimate 911 før OPF og annet regelverk skal hindre lyd og glede. 

tusen takk! :D stemmer det, her er det enda masse deilig lyd. Artig å høre hvor stor forskjell det er på 3.8l og 4.0l som står i denne, RS’n har ikke glass ruter bak heller så støy nivået inne i kupeen er høyt. I tillegg har den nå luft inntak til motor foran bakhjula slik man nå i tillegg til eksos lyd har masse deilig motor lyd, minner meg litt om E46’n lavt i registeret, kan høre motor suge inn luft. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...