GtiGtr Skrevet Februar 8 Skrevet Februar 8 (endret) 1 time siden, E.C. skrev: Fikk hanket inn et firma til å se på taket her, etter anbefaling via via. Spurte om et tilbud på å forsterke gulv, fjerne gamle takplater, legge på duk og nye takplater, samt å få litt tak over inngangspartiet, 2-3 kvm. Jeg spretter opp gulv til gulvforsterkning og kaster alt som blir av søppel. Ingen takrenner, ingen snøfangere. De sager ned et par tregreiner som vil være i veien for stillaset. Tilbudet kom på 400 k 😅. Arealet tak er ca. 75 kvm. Takbjelker som skal forsterkes: 12 stk. ca. 7 meter. Her må det jo være billigere å fly inn @Skulebollen og spandere både hotell og fri pass til Vålerbanen inkl. drivstoff 😆 @Skulebollen Må bli ferdig med taklekkasjen min før eg kan "pimpe" han videre 🙋♂️🙋♂️ Snapchat-239958864.mp4 Endret Februar 8 av GtiGtr E.C. reagerte på dette 1
E.C. Skrevet Februar 8 Forfatter Skrevet Februar 8 God ide at han kan øve litt på å ordne tak hos deg først 😆 GtiGtr reagerte på dette 1
Makky123 Skrevet Torsdag kl. 09:42 Skrevet Torsdag kl. 09:42 Hvordan er erfaringen din med GYS laderen etter noen år? Vurderer innkjøp av en Liten jungel av modeller de har 😆
E.C. Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden On 4/30/2026 at 11:42 AM, Makky123 said: Hvordan er erfaringen din med GYS laderen etter noen år? Vurderer innkjøp av en Liten jungel av modeller de har 😆 Ja, de har litt av hvert. Ikke alle modellene gir like mye verdi for penga. 100A virket å være sweet spot. 110-120A blir fort mye dyrere uten å gi så mye ekstra og 50A kan være litt lite, uten at prisen er spesielt mye lavere. Jeg liker den jeg har. For min del er det praktisk at den kan henges opp på veggen. Den kan også enkelt løftes ut fra opphenget sitt hvis man skal ha den med seg et annet sted. Både kabler og klemmer virker fine. Jeg lader stort sett med "easy"-program når jeg har en bil stående lenge i garasjen eller bruker diagnoseprogrammet med selvvalgt spenning når jeg skal "trykke litt". Når det er sagt så tror ikke jeg at f.eks. de fra Bosch er noe dårligere, så kjøp gjerne den du greier å oppdrive best deal på. Makky123 og Ingvaldsen reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå