GtiGtr Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) 1 time siden, E.C. skrev: Fikk hanket inn et firma til å se på taket her, etter anbefaling via via. Spurte om et tilbud på å forsterke gulv, fjerne gamle takplater, legge på duk og nye takplater, samt å få litt tak over inngangspartiet, 2-3 kvm. Jeg spretter opp gulv til gulvforsterkning og kaster alt som blir av søppel. Ingen takrenner, ingen snøfangere. De sager ned et par tregreiner som vil være i veien for stillaset. Tilbudet kom på 400 k 😅. Arealet tak er ca. 75 kvm. Takbjelker som skal forsterkes: 12 stk. ca. 7 meter. Her må det jo være billigere å fly inn @Skulebollen og spandere både hotell og fri pass til Vålerbanen inkl. drivstoff 😆 @Skulebollen Må bli ferdig med taklekkasjen min før eg kan "pimpe" han videre 🙋♂️🙋♂️ Snapchat-239958864.mp4 Endret 9 timer siden av GtiGtr E.C. reagerte på dette 1
E.C. Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden God ide at han kan øve litt på å ordne tak hos deg først 😆 GtiGtr reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå