Vegard_ Skrevet April 20 Forfatter Skrevet April 20 (endret) 1 hour ago, Ingvaldsen said: Janei jeg måtte legge opp den ledningen på 2003 525d’n jeg hadde. Ser fort om det er noe i pin23 på den hvite kontakta inn på gm3 Sjekka dette nå og du har rett, jeg har ikke pin 23 på kontakten som sitter i midten på GM3. Måtte du også legge opp kabel helt til instrumentpanelet eller hadde du solder connector hub'n rett over GM3? Endret April 20 av Vegard_
Ingvaldsen Skrevet April 20 Skrevet April 20 2 minutter siden, Vegard_ skrev: Sjekka dette nå og du har rett, jeg har ikke pin 23 på kontakten som sitter i midten på min bil. Måtte du også legge opp kabel helt til instrumentpanelet eller hadde du solder connector hub'n rett over GM3? Tror du finner samme hastighetssignal i umiddelbar nærhet av gm3, men jeg kobla meg innpå ved speedo. Se i tis på skjemaet til hastigetasignalet, tror den muligens går forbi i nærheten av gm3 GtiGtr og Vegard_ reagerte på dette 1 1
B. Sveigdalen Skrevet April 21 Skrevet April 21 Fordelingspunktet X1101 skal være en av fordelingsboksene over GM3. Her finner du boksene med typisk jord, P-Bus, I-Bus osv. Litt trasig å få klemt oppi kabelsko der, men har gjort det en del ganger. sveigis reagerte på dette 1
Vegard_ Skrevet April 21 Forfatter Skrevet April 21 16 minutes ago, B. Sveigdalen said: Fordelingspunktet X1101 skal være en av fordelingsboksene over GM3. Her finner du boksene med typisk jord, P-Bus, I-Bus osv. Litt trasig å få klemt oppi kabelsko der, men har gjort det en del ganger. Koblet pin 23 på gm3 til speed signal i hubben der ja, kom faktisk akkurat hjem igjen fra prøvetur og det er i orden nå. Ingvaldsen, sveigis og B. Sveigdalen reagerte på dette 3
sveigis Skrevet April 21 Skrevet April 21 Det legges bak flott arbeid her må jeg si .😊 På en e39 så virker det omtrent som at det bare er fantasien som setter grenser på hva man vil ettermontere .😊 Vegard_ reagerte på dette 1
Vegard_ Skrevet April 21 Forfatter Skrevet April 21 7 minutes ago, sveigis said: Det legges bak flott arbeid her må jeg si .😊 På en e39 så virker det omtrent som at det bare er fantasien som setter grenser på hva man vil ettermontere .😊 Takk! Det er veldig mye man kan gjøre med disse bilene ja 😁
Vegard_ Skrevet April 22 Forfatter Skrevet April 22 Strynefjellet. Sverre 2468 og omaewamoushindeiru reagerte på dette 2
Vegard_ Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Oops Snaut 1 år siden interiøret var ute sist, men nå dashbordet i tillegg pga kupévifta. Og 3 retrofits ekstra + litt opprydding i ledningsnett.
Ingvaldsen Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Husk å test den nye for ulyder om den ikke er original, kjedlig om du finner ut av det etter dashbord er montert inn igjen
Vegard_ Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden 15 minutes ago, Ingvaldsen said: Husk å test den nye for ulyder om den ikke er original, kjedlig om du finner ut av det etter dashbord er montert inn igjen Blir gjort det såklart ja, så fort jeg er ferdig med å legge opp alt av nytt ledningsnett som skal inn. Det blir nok så jeg sender denne tilbake og bestiller noe annet i mellomtiden uansett, om jeg finner noe som ikke er made in china som Mahle sin da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå