idapederse Skrevet 11 timer siden Forfatter Share Skrevet 11 timer siden 10 timer siden, mr.pingu skrev: Så kule retrofits var det her igjen. Ble veldig fint med upgrade av interiøret 🤩 Det gjorde seg med litt Nappa, ja! 😍 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet 11 timer siden Forfatter Share Skrevet 11 timer siden 1 time siden, sveigis skrev: Som vanlig leverer dere og dette ble knallbra 😊😊 Er jo det som er så fint med e6x nå ,at der er mange utgaver som hugges som er godt utstyrt og da er det lett og finne ting . Likte nappaskinnet og som du sier ser mye mer eksklusivt ut . Bra jobbet 🙏😊 Litt trist at det er en del E6x som går i pressa nå, men samtidig er det jo som du sier veldig fint for vår del - mer spennende utstyr å plukke til en okei penge 😁 Nappa er helt utrolig digg! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet 10 timer siden Share Skrevet 10 timer siden Bøyer meg i støvet her, herlige oppgraderinger. Helt riktig! CHNilsen og idapederse reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet 9 timer siden Share Skrevet 9 timer siden (endret) 2 hours ago, idapederse said: Litt trist at det er en del E6x som går i pressa nå, men samtidig er det jo som du sier veldig fint for vår del - mer spennende utstyr å plukke til en okei penge 😁 Nappa er helt utrolig digg! Ja det er synd. Jeg synes E60 er noe helt eget, spesielt denne tråden her som har fått meg øyne opp for E60. Den prisen du vant tidligere var vel fortjent og den ble enda bedre nå Får bare lyst på E60 som andre/prosjekt bil. 2 hours ago, idapederse said: Det gjorde seg med litt Nappa, ja! 😍 Tusen takk! Jeg mente ikke bare Nappa men også solskjermene Endret 9 timer siden av mr.pingu CHNilsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet 8 timer siden Share Skrevet 8 timer siden Skrudde dere bare inn med små skruer på baksiden der skinnet i dørtrekket har vært drillet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet 7 timer siden Share Skrevet 7 timer siden 25 minutes ago, E.C. said: Skrudde dere bare inn med små skruer på baksiden der skinnet i dørtrekket har vært drillet ut? Nå kan jeg ikke svaret på hva de har gjort det men jeg kan svare at det er hvert fall den offisielle metoden som står nevnt i TIS for flere biler. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHNilsen Skrevet 7 timer siden Share Skrevet 7 timer siden 51 minutter siden, E.C. skrev: Skrudde dere bare inn med små skruer på baksiden der skinnet i dørtrekket har vært drillet ut? Ja stemmer, skrudde inn med små skruer. Brukte også en liten skive for å være sikker på at det holder. Var overaskende enkelt! sveigis og E.C. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet 7 timer siden Share Skrevet 7 timer siden Aha, har sett det en gang på nett, men det så litt mindre elegant ut der, så var litt skeptisk. Det har så jo ganske bra ut. Kanskje jeg skal flytte over solgardiner fra delebilen allikevel. Husker du hvilke skruer du brukte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHNilsen Skrevet 7 timer siden Share Skrevet 7 timer siden (endret) 2 timer siden, mr.pingu skrev: Ja det er synd. Jeg synes E60 er noe helt eget, spesielt denne tråden her som har fått meg øyne opp for E60. Den prisen du vant tidligere var vel fortjent og den ble enda bedre nå Får bare lyst på E60 som andre/prosjekt bil. Jeg mente ikke bare Nappa men også solskjermene E60 er en kjempebil å holde på med, bra byggekvalitet og masse mods som er mulig, om man er litt kreativ. Anbefales. vi brukte endel tid å skaffe alle delene til solskjermingen, ikke alle huggerne som er like samarbeidsvillig på pris😅 men plutselig løsnet det og man kommer i kontakt med folk som er samarbeidsvillig. Måtte jo også bytte listen på innsiden av vinduet i overkant. Der solskjerm festes når den er i bruk. Akkurat de listene er hentet fra koed som har enormt med brukte deler. Endret 6 timer siden av CHNilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHNilsen Skrevet 7 timer siden Share Skrevet 7 timer siden 3 minutter siden, E.C. skrev: Aha, har sett det en gang på nett, men det så litt mindre elegant ut der, så var litt skeptisk. Det har så jo ganske bra ut. Kanskje jeg skal flytte over solgardiner fra delebilen allikevel. Husker du hvilke skruer du brukte? Brukte M4 skruer som var 8mm lange. Og M5 skiver fra Biltema. Det fungerte, men det hadde ikke gjort noe om skruene var 10mm lange. Eller M4,2. Det bør også fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHNilsen Skrevet 7 timer siden Share Skrevet 7 timer siden 7 minutter siden, E.C. skrev: Aha, har sett det en gang på nett, men det så litt mindre elegant ut der, så var litt skeptisk. Det har så jo ganske bra ut. Kanskje jeg skal flytte over solgardiner fra delebilen allikevel. Husker du hvilke skruer du brukte? Skruene ble kjøpt på Ali, men finner sikkert de mange andre steder også. Det var jo 35 skruer pr dørtrekk, mener jeg så kan bli litt penger i bare skruer. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet 6 timer siden Share Skrevet 6 timer siden 45 minutes ago, CHNilsen said: Skruene ble kjøpt på Ali, men finner sikkert de mange andre steder også. Det var jo 35 skruer pr dørtrekk, mener jeg så kan bli litt penger i bare skruer. Kan tenke meg det. Offisielle skrue på F-series* er: 07147270744, som koster 15kr per stykk. Blir fort mye.... 35 * 4 * 15kr = 2240kr for litt skruer *kan sikkert også brukes på E60 men offisielt bruker de en eller annet slags mutter i følge TIS men vet ikke hvilken delenummer det er. CHNilsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHNilsen Skrevet 4 timer siden Share Skrevet 4 timer siden 1 time siden, mr.pingu skrev: Kan tenke meg det. Offisielle skrue på F-series* er: 07147270744, som koster 15kr per stykk. Blir fort mye.... 35 * 4 * 15kr = 2240kr for litt skruer *kan sikkert også brukes på E60 men offisielt bruker de en eller annet slags mutter i følge TIS men vet ikke hvilken delenummer det er. Jepp, akkurat dette som gjorde at vi prøvde på en ikke oem løsning. Dette kom på ca 300kr, det sitter dønn så da er vi fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet 1 time siden Forfatter Share Skrevet 1 time siden 8 timer siden, fupsaker skrev: Bøyer meg i støvet her, herlige oppgraderinger. Helt riktig! Tusen takk skal du ha! 🥰 7 timer siden, mr.pingu skrev: Ja det er synd. Jeg synes E60 er noe helt eget, spesielt denne tråden her som har fått meg øyne opp for E60. Den prisen du vant tidligere var vel fortjent og den ble enda bedre nå Får bare lyst på E60 som andre/prosjekt bil. Jeg mente ikke bare Nappa men også solskjermene Jeg velger å skylde på ammetåka når det kommer til mangelfulle svar, beklager 😆 Ble veldig riktig med både solskjerming og nappaskinn, tusen takk 😁 Moro å kunne bidra til at E60 kanskje virker litt mer spennende, er jo så utrolig mye kult man kan gjøre med disse bilene - og så er det jo en generasjon jeg selv er litt ekstra svak for. 🥰 Synes også designet har tålt tidens tann utrolig bra, jeg tenker i alle fall ikke på disse som gamle biler. Om det er fornektelse eller noe annet får være en annen sak da, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå