Gå til innhold

Bmw E36.30 Sedan Mtech Hellrot | Speedometer oppdatering!!


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Da var interiøret så og si på plass, enda en runde med damprens og mulig farging så blir det bra! Neste prosjekt innvendig blir og trekke opp dørsider, midtre del som er limt på panelene og få det i matchene farge som interiør, itillegg skal jeg få trukket opp ratt i enten alcantara eller skinn med røde sømmer, samt bytte ut girpose og håndbrekk med matchene sømmer  :) 
 

planen iår er og få brukt den som den er/blir, og få farta rundt på litt treff, og få plukket ned bilen iløpet av neste vinter, og bygge den opp igjen med nylakkert karosseri og understell og ny motor 

A4B99D18-65A6-446E-99CB-CB1281FC09A3.jpeg

C6D5F98C-4BF3-41A8-AD4A-DC4AF2B5649F.jpeg

8CDDC3AA-2D20-4666-9AF7-DA244F19D3DA.jpeg

B96E373D-4959-4204-9619-00E057321501.jpeg

Endret av ZhilleN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, RF91 skrev:

Kjem seg detta her 😁 Berre teink deg om i tilfelle du velge alcantara på ratt. Da blir slitt om du ikkje bruka køyrehanska og/eller han so trekke da om bruka ein billigare type alcantara 🙂

Derfor jeg revurderer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrome nyrer på plass :) nestehelg blir det montering av coilovers med justerbare topplagre mulig montering og lakkering av mtech bakfangern også. 
 

neste på lista etter dette blir og ta en god runde med tlc og få voksa den med swissvax shield, må også få taki ny bakluke da forrige eier har borra i filler den som sitter der… 

955EC3E6-DB4C-4548-98DD-ED4EC12341C1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ZhilleN changed the title to Bmw E36 Sedan Hellrot -> valg av motor
  • 2 weeks later...

Jeg tror faktisk jeg hadde gått for de som var på bilen selv om de lampene du har skaffet er tøffe 😊

Så sånne baklykter montert på en Bostongrønn en gang og der passet de perfekt ,har vel litt og si pga mørkfargen på bil .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2022 den 10.51, turbohaugen skrev:

bør jo gå, men du må ha papirer å chassienummer på hvor motoren kommer fra hvertfall, ink motorfester, å må nok ha orginale turboer og innsug på motoren får at vegvesenet skal godta det😊👍

Jeg spurte vegvesenet om akkurat det der, og han jeg snakket med sa de ikke trengte data på akkurat den bilen motoren stod i, men at den type motor hadde vært brukt i det karosseriet den skulle inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ZhilleN changed the title to Bmw E36.30 Sedan Mtech Hellrot | Speedometer oppdatering!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...